سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول خبر داد
دستگیری صیادان ماهی با الکتریسیته در دزفول 

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از دستگیری صیادان متخلف ماهی به وسیله الکتریسیته در این شهرستان خبر داد و گفت: همه صیادان متخلف دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: دستگیری صیادان ماهی با الکتریسیته در دزفول

فرهاد قلی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: این متخلفین در گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی دز در هنگام صید با جریان الکتریسیته مشاهده شده و پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند.
وی افزود: این متخلفان هنگام گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی دز در هنگام صید با جریان الکتریسیته مشاهده شده و پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند و برای آن‌ها پرونده تخلف تشکیل شد.
وی خاطر‌نشان کرد: پس از دستگیری این متخلفین 250 قطعه ماهی رودخانه‌ای صید شده، یک دستگاه خازن برق، دو دستگاه باطری و سبد مخصوص ماهیگیری کشف و توقیف شد.
وی تصریح کرد: این دو متخلف دستگیر شده به استناد بند «ب و ج» ماده 13 قانون شکار و صید با برآورد خسارت وارده به مبلغ 400 هزار تومان جریمه و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
قلی‌نژاد عنوان کرد: این نوع ماهی‌گیری می‌تواند تا حد بسیار زیادی به نسل ماهی‌های موجود در رودخانه لطمه وارد کند و به این دلیل براساس بندهای قانونی موجود، برخورد شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول تاکید کرد: درباره اجرای قانون و مبارزه با تهدیدات احتمالی برای منابع محیط زیست در شهرستان هیچ کوتاهی نخواهد شد و با متخلفان به سخت‌ترین روش برخورد خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد