سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

حضور دلال‌ها در خوزستان

شوشان : مجید جلالی پدیده دلالیسم را مانند اختاپوسی می‌داند که گلوی فوتبال کشور را گرفته است.

 سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان ابتدا درخصوص جوان بودن تیمش و کمبود بازیکن باتجربه اظهارکرد: با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه موافقم ولی این‌که کاری که ما امسال کردیم و باعث شد از نتایج عقب بیافتیم، درست نیست.

 وی ادامه‌داد: ما تا هفته هجدهم فصل پیش 23 امتیاز داشتیم ولی تا هفته هجدهم لیگ امسال 24 امتیاز به دست آوردیم پس نه تنها نسبت به فصل گذشته بدتر نشدیم بلکه تاحدودی هم بهتر شده‌ایم. جوانان خوبی را وارد بدنه تیم کرده‌ایم که نسبت به گذشته باتجربه‌تر هم شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه‌داد: در دیدار مقابل شاهین بوشهر رگه‌هایی از تجربه در همین تیم جوانم دیدم. فُرمی که بازیکنانم پس از گل دوم داشتند و معقول بازی کردن آن‌ها در بیشتر صحنه‌ها نشان می‌دهد که این بازیکنان در حال باتجربه شدن هستند.

 وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که زمین‌های نامناسب شهرستان‌ها چقدر در نوع بازی تیم‌ها تاثیرگذار است، گفت: همه به این اذعان داریم که لیگ از نظر اجرایی سال به سال بهتر می‌شود ولی از نظر فنی متوقف است و تیمی که بتواند تاکتیک‌های پیشرفته فوتبال را به خوبی ارایه دهد یا بازیکن تکنیکی، نداریم.

 جلالی یکی از دلایل عدم پیشرفت فوتبال کشور از نظر فنی را نبود زمین‌های مناسب برشمرد و بیان‌کرد: این عامل در نوع سیستم تمرینات یک تیم هم تاثیرگذار است؛ وقتی من در طول هفته یک شکل از بازی را تمرین می‌کنم و بعد آخر هفته باید در یک زمین ناهموار بازی کنم، مشخص است که در نوع بازی‌مان تاثیرگذار است.

 وی در ادامه درخصوص حضور دلالان در فوتبال گفت: در این زمینه باید مراجع بالاتر هم وارد شوند به دلیل این‌که این عامل گلوی فوتبال را گرفته است و باید ابتدا فوتبال را از این اختاپوس خلاص کنند تا فوتبال نفسی بکشد و بعد به جلو برود.

 سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که دلالی در فوتبال در همه جای کشور وجود دارد درباره حضور دلال‌ها در خوزستان هم اظهارکرد: در سه، چهار سال اخیر این موضوع در فوتبال خوزستان کم‌تر شده است و شاید علت آن نیز خود باشگاه‌ها باشند ولی متاسفانه در شهرهای دیگر، دلال‌ها فوتبال را نابود کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد