سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

جزئیاتی از دستگیری خدامراد احمدی

شوشان : معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت که بازداشت شد، خدامراد احمدی، رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران  است.

 وی 5 ماه پیش در حالی به عنوان رئیس ایمیدرو منصوب شد که انتصاب وی با برخی اخبار تاییدنشده در مورد عدم تایید صلاحیت وی از سوی برخی دستگاه ها همراه بود؛ تا جایی که با وجود آماده شدن پیش نویس حکم احمدی، مدتی انتصاب وی به دلیل پاره ای مسائل به تعویق افتاد و برخی شنیده ها از مخالفت دستگاههای امنیتی و نظارتی با رفتن خدامراد احمدی به ایمیدرو خبر می داد.

در همان زمان وی دارای پرونده ای در سازمان بازرسی کل کشور بود که هم چنان در دست رسیدگی قرار داشت.

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با «بازتاب امروز» ، با تایید این خبر گفت: بر اساس شنیده های منتقل شده به مجلس، ایشان شب گذشته به دلیل اتهامات مالی بازداشت شدند.

قادری با بیان این که هنوز مشخص نیست این مقام وزارت صنایع در مورد کدام پرونده فساد اقتصادی دستگیر شده است، گفت: این مقام مسئول قرار بود امروز در کمیسیون اصل 44 مجلس حاضر شود که به دلیل دستگیری این جلسه لغو شد.

در حالی که برخی گمانه زنی ها حاکی از ارتباطات مالی احمدی با برخی نزدیکان دولتی است، اما به گفته قادری هنوز اطلاعات موثقی از سوی قوه قضائیه دراین باره داده نشده است.

این معاون وزیر 5 ماه قبل پس از حاشیه های فراوان به ریاست ایمیدرو منصوب شده بود و همان زمان اخبار رسانه ها حاکی از آن بود که با کشمکش های فراوان غضنفری راضی به انتصاب وی شده است.

پیش از این سمت 5 ماهه در ایمیدرو، احمدی رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی بود.

احمدی از حلقه دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت است و در اوایل دولت نهم هم از سوی احمدی نژادبه عنوان معاون وزیر رفاه معرفی شده بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد