سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

در نمایشگاه انسان و حیوان اهواز
خرس بند انگشت بازدیدکننده اهوازی را قطع کرد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز افتتاح نمایشگاه ملی انسان، حیوان و طبیعت در اهواز یک خرس به دو بازدیده کننده آسیب رساند.

خبرگزاری فارس: خرس بند انگشت بازدیدکننده اهوازی را قطع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به گفته یکی از مجروحان، در حال تماشای خرس در قفس بودم که یک باره خرس دست مرا گاز گرفت.
سعید ساجد که پس از این حادثه در بخش اورژانس بیمارستان رازی اهواز مورد مداوا قرار گرفته، افزود: یک بند از انگشت اشاره دستم بر اثر این حادثه قطع شد.
وی ادامه داد: به این خیال که این حیوانات اهلی هستند تا لحظه حمله احساس خطری نکرده بودم و به قفس خرس تکیه داده بودم که ناگهان حس کردم که این حیوان به من حمله کرد و دستم را گاز گرفت.
جلیلی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان وقوع چنین حوادثی را تکذیب کرد و گفت: همه نکات ایمنی در نمایشگاه رعایت شده است.
به گزارش بخش اورژانس بیمارستان رازی اهواز، روز گذشته دو نفر که براثر این حادثه مصدوم شده‌اند در این بخش مورد مداوا قرار گرفتند.
نمایشگاه انسان، حیوان و طبیعت از یکم تا هشتم دی ماه در محل نمایشگاه دائمی خوزستان در اهواز برپاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد