سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف نزدیک به 60 کیلو گرم مواد مخدر در خوزستان

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف نزدیک به 60 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای منتهی به خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس بهبهان و هندیجان با انجام اقدامات اطلاعاتی، 2 محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان بهبهان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله های مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ صالحی در ادامه تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران ایست و بازرسی "امام زاده عبداله" شهرستان هندیجان با تشدید و کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 29 کیلو 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه در این عملیات ها در مجموع 59 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه هر 2 متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد