سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیش‌بازی پارس جم - فولاد/ امید به کسب سهمیه

تیم فوتبال پارس جنوبی جم از ساعت 19 فردا(جمعه) در ورزشگاه خانگی خود میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، تیم فوتبال پارس جنوبی جم از ساعت 19 فردا(جمعه) در ورزشگاه خانگی خود میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

جمی‌ها که در نیم‌فصل دوم نتوانستند روند درخشان نیم‌فصل اول خود را حفظ کنند، در حالی میزبان فولاد هستند که با 39 امتیاز هنوز هم کورسوی امیدی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا دارند و تلاش می‌کنند از این بازی در برابر رقیب مستقیم خود، دست پر بیرون بیایند.

از آن‌سو فولاد 41 امتیازی نیز می‌خواهد بار دیگر در رقابت‌های آسیایی حاضر باشد و در این جهت باید در تمام بازی‌های باقی‌مانده پیروز شده و به لغزش رقبایش امیدوار باشد. شاگردان پورموسوی خوب می‌دانند اگر می‌خواهند در کورس کسب سهمیه بمانند، باید 3 امتیاز این بازی را کسب کنند وگرنه رویای آسیایی شدن را باید حداقل تا یک سال دیگر به دوش بکشند.

قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی خواهد بود و هر کدام از دو تیم نیز برای این دیدار دو غایب دارند که عبدالله کرمی و سینا مریدی به‌دلیل محرومیت و میثم تیموری و حسین پورامینی به‌دلیل مصدومیت به‌ترتیب غایبان فولاد و پارس در این بازی خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد