سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

۱۷ مصدوم در پی ۴ حادثه جداگانه واژگونی خودرو در خوزستان

۱۷ نفر بر اثر ۴ حادثه واژگونی خودرو در خوزستان امروز مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ۱۷ نفر بر اثر ۴ حادثه واژگونی خودرو در خوزستان امروز مصدوم شدند. بنا بر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه جندی شاپور، ۵ نفر در حادثه ای در ساعت ۸ و ۲۱ دقیقه امروز در جاده امیدیه - ماهشهر مصدوم شدند.

همچنین یک دستگاه خودرو پراید ساعت ۱۳ و ۳۰ امروز در محور بستان - سوسنگرد واژگون شد و ۵ نفر  بر اثر این حادثه راهی بیمارستان شهید چمران شدند.

ظهر امروز در ۱۰ کیلومتری محور اندیمشک - شوشتر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند، ۴ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شدند.

در حادثه‌ای دیگر نیز ۳ نفر در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز در ۲۰ کیلومتری محور هندیجان - دیلم بر اثر واژگونی یک خودرو سمند مصدوم شدند.

توصیه می‌شود رانندگان نسبت به علائم خستگی آگاه باشند و در صورت احساس خستگی، کنار بکشند یا به دیگران اجازه رانندگی بدهند، یا به مدت هر چند کوتاه استراحت کنند.

همچنین رعایت فاصله ایمنی با اتومبیل جلویی از مهم‌ترین نکات برای جلوگیری از وقوع حوادث است. رانندگان نباید با فاصله کم و خطرناک دنبال ماشین دیگر حرکت کنند.

همچنین رانندگان باید در حین رانندگی از کشیدن سیگار، صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، مشاجره و شوخی به دلیل کاهش تمرکز در حین رانندگی خودداری کرده و در صورت مصرف داروهایی که بر هوشیاری و سرعت واکنش راننده در رانندگی تاثیر منفی دارند، از رانندگی خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد