سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

«منصور کتانباف» وارد اهواز شد

منصور کتانباف، یکی از گزینه‌های مطرح شورا برای تصدی شهرداری اهواز با اعلام ورود خود به اهواز گفت: در صورتی که شورا تشخیص دهد که حضور من در شهرداری می‌تواند منشاء خدمت باشد، آماده خدمت‌رسانی هستم.

منصور کتانباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با بیان اینکه در راستای قرار گرفتن نامم به عنوان یکی از گزینه‌ها برای تصدی شهر اهواز، وارد اهواز شدم، اظهار کرد: اعضای شورای محترم اهواز، افرادی فرهیخته، مؤمن و متعهد هستند. و قطعا به تشریک خرد جمعی در بحث انتخاب شهردار خواهم رسید.

وی ادامه داد: انشاءالله خروجی این امر برای مردم اهواز مایه خیر و صلاح باشد، اکنون باشد تعدادی گزینه برای تصدی شهرداری اهواز در نظر دارد و هر تصمیمی که شورا برای انتخاب شهردار بگیرد، قطعاً تصمیم خوبی خواهد بود و در راستای پیشرفت شهر و شهروندان است.

شهردار اسبق اهواز در واکنش به لغو جلسه امروز شورا در پی غیبت برخی اعضاء بیان کرد: بالاخره اختلاف سلیقه در همه جوامع ممکن است وجود داشته باشد و اشکالی ندارد. اما شورا به اصولی پایبند است و در نهایت همین اصول است که تعیین تکلیف می‌کند.

کتانباف ادامه داد: فکر نمی‌کنم که بین اعضای شورا اختلاف وجود داشته باشد و تنها سلایق اعضاء با یکدیگر متفاوت است. با توجه به شرایط اهواز چون فکر می‌کردم که می‌توانم منشاء خدمات باشم به اهواز آمدم و آمادگی خود را اعلام کردم. و اگر شورا به این نتیجه برسد که من را به عنوان شهردار انتخاب کند، قطعاً در خدمت شهر خواهم بود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد