سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بابت تاخیر در انتخاب شهردار اهواز از شهروندان عذرخواهی می‌کنم

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به لغو جلسه امروز شورا در پی به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر در صحن گفت: غیبت اعضایی که به جلسه امروز شورا نیامدند را به فال نیک می‌گیرم و یقین دارم که پشت این موضوع حتما خیری هم بوده است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه خوزستان، مهران باباپور در حاشیه جلسه امروز (سه‌شنبه 7 شهریورماه) شورای شهر اهواز که بنا بود با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شود و به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا حاضر در صحن رسمیت نیافت و لغو شد، اظهار کرد: بابت تاخیری که در انتخاب شهردار اهواز ایجاد شده، از همه شهروندان عذرخواهی می‌کنم. اعضایی که در جلسه امروز حضور نیافتند نیز حساسیت‌ها و دغدغه‌هایی دارند که این دغدغه‌ها بجا است.
 
وی افزود: ما باید در راستای اهداف همه اعضای شورای شهر تعادل داشته باشیم. تلاش خواهیم کرد که 13 عضو مانند 13 برادر در کنار هم باشیم.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: واقعا از دلیل عدم حضور دیگر اعضا اطلاع نداریم اما غیبت اعضایی که به جلسه امروز شورا نیامدند را به فال نیک می‌گیرم و یقین دارم که پشت این موضوع حتما خیری هم بوده است. امیدوارم که عاقبت این اعضا هم خیر باشد.
 
باباپور با بیان اینکه باید به اعضای غایب در جلسه امروز احترام گذاشت، گفت: باید با این اعضا با تعامل برخورد کرد. باید همه اعضای شورا در کنار هم باشند. امیدوارم آن وحدت و برادری ببن 13 عضو که باید داشته باشیم، ایجاد شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد