به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، اینروزها گزارشهای زیاد برخی از شهروندان این استان به خبرنگاران این رسانه باعث پیگیری یکی از سوژههای جالب هفته و ماه گذشته شده است.
برخی از شهروندان در این استان با ابراز گلایه از تماسهای پر تکرار اپراتور مخابرات استان خوزستان مبنی بر تاکید بر پرداخت هزینه تلفن ثابت برای جلوگیری از واگذاری ابراز گلایه داشتهاند.
در این گلایهها که بیشتر از شهرهای اهواز، آبادان، ایذه و چند شهر دیگر بوده است، مشترکان نظرات و صحبتهای جالبی را داشتهاند.
یکی از مشترکان ایذهای در این رابطه با بیان اینکه من در 28 سال عمر زندگی خود تنها یکبار به آبادان سفر کردهام اظهار کرد: از ماه گذشته تاکنون بیش از 40 بار اپراتور مخابرات خوزستان با اعلام شمارههای تلفن ثابت با پیش شماره این شهرستان آبادان خواهان پرداخت قبوض تلفن ثابت شده است.
وی افزود: در تماسهای روزانه این مرکز برای هر بار تماس یک شماره با مالکیت من به منظور جلوگیری از قطع و واگذاری به دیگری قرائت میشود و این در حالی است که من تاکنون حتی یکبار هم از این شماره استفاده نکردم و مالکیت آن نا مشخص است که به اسم من نامبرده میشود.
این شهروند اضافه کرد: تقریبا روزانه 30 دقیقه از وقت خود را برای رد تماس و یا گوش دادن به تماس اپراتور مخابرات استان صرف میکنم و جز این کار چاره دیگری برایم باقی نمانده است.
وی با بیان اینکه امیدوارم مخابرات استان خوزستان برای پیشگیری از این اشتباهات و عدم رنجش مشترکان چارهای بیندیشد تصریح کرد: با اینکه هیچکدام از تلفنهای ثابت ذکر شده نه متعلق به بنده بوده و نه در شماره شهرستان من است انتظار میرود به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان نسبت به درج شماره موبایل مشترکان در سامانه خود توجه بیشتری را به خرج دهد.