سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان عصر امروز برگزار شد و ناصر ربانی به‌عنوان رئیس جدید معرفی و از زحمات علی آلبومرادی رئیس پیشین تقدیر به عمل آمد.

عصر امروز علی بویری در این جلسه اظهار کرد: حوزه ورزش و جوانان و فعالیت‌های ورزشی در شهرستان بسیار حائز اهمیت است و از اهداف راهبردی در این حوزه برای ما است.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلی نظام بر این است که این بخش توسعه پیدا کند و با یک برنامه‌ریزی دقیق گام‌های بلندی را در شهرستان برداریم .

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: در راستای اعتلای حوزه ورزش و جوانان باید تمام دستگاه‌های اجرایی بسیج شوند تا با یک نگاه ترکیبی و هم‌افزایی، حوزه ورزش و جوانان را ترقی داد.

وی با توجه به عملکرد بسیار خوب رئیس قبلی این اداره افزود: رئیس قبلی این اداره در راستای برنامه‌ریزی و تحقق اهداف ورزش و جوانان و در جذب سرانه عمرانی و ورزشی تلاش زیادی کرد.

بویری تأکید کرد: مدیر جدید باید با تعامل گسترده با هیئت‌های ورزشی، استفاده از کارشناسان ورزش و پیشکسوتان این رشته بتواند ورزش این شهرستان را بیشتر توسعه دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه که ابراهیم نصیری معاون توسعه نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی و مسئولان حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد