سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بازدید استاندار خوزستان از مسکن مهر نفت و جاده 4 خطه هفتکل ـ اهواز

استاندار خوزستان از پروژه‌های مسکن مهر 2000 واحدی نفت اهواز و پروژه جاده 4 خطه اهواز ـ هفتکل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی صبح امروز، 22 تیرماه از پروژه مسکن مهر 200 واحدی نفت اهواز که مربوط به پرسنل شرکت نفت می‌باشد، بازدید کرد تا در جریان مشکلات زیرساختی و روبنایی این واحدها قرار بگیرد و از روند ساخت آن‌ها بازدید کند.

بنابر اعلام شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عملیات اجرایی پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز پس از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در زمینی به مساحت حدود 38 هکتار در سال 1389 آغاز شد که پس از وقفه‌ای در اجرا، فعالیت مجدد آن از شهریورماه 1393 از سر گرفته شد.

  

400 واحد فاز اول این پروژه به متقاضیان تحویل داده شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فاز دوم با 600 واحد و بخشی از فاز سوم پروژه در سال جاری تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

این پروژه از معدود پروژه‌های مسکن مهر کشور است که در بافت شهری کلانشهر اهواز اجرا شده و دارای 10 قطعه کاربری آموزشی، پنج قطعه کاربری تجاری محله، کاربری پارکینگ، چهار قطعه کاربری خدمات و تأسیسات شهری، دو قطعه کاربری اداری، دو قطعه کاربری ورزشی، دو قطعه کاربری درمانی، دو قطعه بازار روز، دو قطعه کاربری مذهبی و دو قطعه کاربری فرهنگی است که بخشی از آن‌ها در حال ساخت است.

همچنین استاندار از پروژه 4 خطه محور اهواز ـ هفتکل به طول 35 کیلومتر دیدن کرد که فاز اول آن به طول 11 کیلومتر حدفاصل سه راهی غیزانیه ـ سه راهی نمره یک پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همراه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد