سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وضعیت پروازها در فرودگاه‌های خوزستان غیرقابل قبول است

خبرگزاری فارس: وضعیت پروازها در فرودگاه‌های خوزستان غیرقابل قبول است

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اکثر پروازهای فرودگاه‌های استان خوزستان با تاخیر انجام می‌شود که این موضوع مشکلاتی را برای مردم رقم زده و متاسفانه کسی به آن توجه نمی‌کند.

مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: خوزستان به دلیل شرایط خاص اقتصادی و صنعتی که در کشور دارا است دارای 5 فرودگاه فعال در اهواز، آبادان، ماهشهر، دزفول و امیدیه است.

وی گفت: متاسفانه اکثر پروازهای دو فرودگاه بین‌المللی اهواز و آبادان و حتی ماهشهر مدتی است با تاخیر چند ساعته مواجه است که عمده آن به دلیل تغییر هواپیما و یا اعزام کردن هواپیمایی که قرار بوده مردم خوزستان را جابه‌جا کند به پروازهای دیگر استان‌ها است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود ترافیک زیاد پروازی در فرودگاه‌های استان خوزستان، هواپیماهای در نظر گرفته شده برای پروازهای این استان در شان این استان و مردم آن نیست.

وی گفت: متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی با وجود سود سرشاری که از محل پروازهای زیاد استان نصیب آنها شده، کوچکترین توجه‌ای به بهینه‌سازی پروازها و استفاده از هواپیماهای سالم‌تر نمی‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی با تغییر هواپیماهای خطوط پروازی استان خوزستان و جایگزینی هواپیماهای بنجل و مشکل‌دار مردم استان را تحقیر نکنند.

ناصری‌نژاد افزود: وضعیت پروازها در فرودگاه‌ها در مدت اخیر برای مردم غیر قابل تحمل شده و مدیران فرودگاه‌ها باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت راه وشهرسازی برای ساماندهی وضعیت فرودگاه‌های استان خوزستان اقدامات عاجلی از خود نشان دهد تا مردم همچنان با مشکل تاخیر و لغو پروازها مواجه نباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد