سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تجمع صنفی جمعی از کشاورزان دردزفول

دزفول - ایرنا - تعدادی از کشاورزان روستای انقلاب از توابع بخش مرکزی دزفول نسبت به آنچه که صدور حکم خلع ید از زمین های کشاورزی خود عنوان کردند روز سه شنبه مقابل فرمانداری دزفول تجمع کردند.

به گزارش ایرنا این افراد که حدود 20 نفر بودند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکردند: از حدود 27 سال پیش تاکنون بر روی زمین های کشاورزی مذکور به کشت و زرع مشغول بوده و تنها راه تامین معاش ما کشاورزی است.
نماینده این کشاورزان به ایرنا افزود: فردی مدعی مالکیت این زمین های کشاورزی شده و دادگاه نیز رای به نفع وی صادر کرده و قرار است رای دادگاه نیز روز چهارشنبه اجرا شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نیز در این خصوص به ایرنا گفت: یک خانم از سال 86 ادعای مالکیت 136 هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی دزفول را کرده و با طی کردن مراحل قانونی حکم به نفع وی صادر شده است.
امیر عیسی زاده با اشاره به اینکه این زمین ها زیر نظر جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و سایر ارگان ها به کشاورزان منطقه اجاره داده شده و این کشاورزان سال ها در این زمین ها کشت کرده اند افزود:87 هکتار از این اراضی زیر نظر جهاد کشاورزی بوده و در بخش مرکزی دزفول واقع شده اند.
وی اظهار کرد:پیش از صدور حکم قضایی در خصوص زمین های کشاورزی مذکور باید با مالک این زمین ها مصالحه می شد اما پیگیری جدی در این رابطه صورت نگرفته است.
عیسی زاده گفت:تلاش می شود تا اجرای حکم دادگاه به تعویق افتد تا با مالک نشستی برگزار و در صورت امکان با مبلغ توافقی زمین های کشاورزی از مالک خریداری شود.
7278/6068/ 6037

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد