سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



شاگردان عبدالله ویسی در دیداری تدارکاتی برابر نفت آبادان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این دیدار از ساعت 14:40 امروز، چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی استقلال خوزستان برگزار شد.

 در این دیدار محمد لامی​نژاد در دقیقه 70 و موسی کولی​بالی در دقیقه 75 به ترتیب برای نفت آبادان و استقلال خوزستان گلزنی کردند. در این مسابقه در دقیقه 35 به دلیل درگیری‌ای که بین حسن هوری، گلر نفت آبادان و روح​الله سیف​اللهی مهاجم استقلال خوزستان به وجود آمد، داور هر دو بازیکن را اخراج کرد. سیدصالحی از استقلال خوزستان نیز در دقیقه 55 از زمین مسابقه اخراج شد. استقلال خوزستان در یک بازی تدارکاتی دیگر، روز جمعه (سوم بهمن​ماه) از ساعت 15:00 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف مس رفسنجان که در اهواز اردو زده است، خواهد رفت.



رقابت​های قهرمانی کیک‌جیتسو MMA و نین‌جیتسو خوزستان برگزار می​شود.

 علی آغاجری، دبیر هیات ورزش​های رزمی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: رزمی​کاران در مسابقات سبک کیک‌جیتسو MMA و نین​جیتسو استان سوم بهمن​ماه به ترتیب در شهرستان​های کارون و رامشیر به مصاف یکدیگر می​روند.

 وی بیان کرد: رقابت​های کیک‌جیتسو MMA در رده​های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود و پیش‌بینی می​کنم بیش از130 رزمی​کار از شهرستان​های بهبهان، اهواز، ماهشهر، آبادان، خرمشهر، اندیمشک و شوشتر در این مسابقات شرکت کنند. ما در این سبک جزو سه استان برتر کشور هستیم و در استان از سطح خوبی برخورداریم.

 دبیر هیات ورزش​های رزمی خوزستان گفت: مسابقات سبک نین‌جیتسو نیز در رده​های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می​شود و از شهرستان​های آبادان، خرمشهر، رامشیر، اهواز، شادگان، سربندر و هفتکل شرکت‌کننده داریم. خوزستان در این سبک جزو پنج استان برتر کشور است.



تیم مناطق نفت​خیز جنوب در هفته چهارم لیگ برتر اسکواش کشور به مصاف حریفان خود می​رود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این هفته از مسابقات از فردا (پنج​شنبه) به مدت دو روز در گرگان برگزار می​شود. 

تیم مناطق نفت​خیز جنوب، نماینده خوزستان در این مسابقات در این هفته به مصاف تیم​های ایران رادیاتور، هیات گلستان و هیات یزد می​رود.نماینده استان در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول 10 تیمه لیگ قرار دارد.  



اسامی گلزنان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تا پایان هفته پانزدهم از سوی سازمان لیگ فوتسال اعلام شد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از پایان رسیدن 15 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، سازمان لیگ فوتسال اسامی گلزنان را به شرح زیر اعلام کرد:

 

سارا شیربیگی از تیم سپیدرود رشت با 27 گل.

 

فاطمه اعتدادی از قزوین و نیلوفر اردلان از دانشگاه آزاد با 18 گل.

 

فرشته کریمی از دانشگاه آزاد و زهره میثمی از نفت آبادان با 16 گل.

 

سحر پاپی و فهیمه زارعی از ملی‌حفاری اهواز و سهیلا ملمولی از نفت آبادان با 15 گل.

 

فرحناز حیدری از قزوین و فاطمه پاپی از ملی‌حفاری اهواز با 14 گل.

 

فاطمه ارژنگی از بندرعباس و مرضیه فتحی از راه آهن با 13 گل.

 

نسیم نوازنده از نوشهر و مهسا کمالی از زنجان با 12 گل.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد