سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

در شهرآورد پر گل اهواز؛
استقلال به فولاد تعظیم کرد
ورزشی  22:21:36 1392/06/01

 
926-281-5 کد خبر
 

شهرآورد اهواز با برتری فولادخوزستان به پایان رسید.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در یکی از دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت 20:15 امشب (جمعه) دو تیم همشهری فولاد و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در پایان با حساب 3 بر 2 به سود شاگردان حسین فرکی به اتمام رسید. با این نتیجه، فولادی ها به پنجمین پیروزی متوالی و استقلالی ها به سومین شکست پی در پی رسیدند.

 نیمه اول:

 ** فولاد در یک دقیقه ابتدایی، بازی را با حملات بسیاری آغاز کرد اما تلاش بازیکنان فولاد برای گلزنی راه به جایی نبرد.

 ** در دقیقه 2 بازی بود که میلاد میداوودی صاحب یک موقعیت شد و توپ به دست آمده را از میان مدافعان و گلر فولاد وارد دروازه سرخ پوشان کرد تا اولین گل این دربی به ثمر برسد.

 ** در دقیقه پنج مسابقه نیز یک فرصت مناسب در محوطه جریمه فولاد برای حسین کعبی، بازیکن استقلال به دست آمد که توپ او عرض دروازه فولاد را طی کرد و پس از آن توسط جماعتی به سمت دیگر زمین هدایت شد.

 ** در دقیقه شش مسابقه بازیکن استقلال خوزستان روی مهرداد جماعتی خطا کرد که پس از آن رحمانی، کاپیتان فولاد نتواست از موقعیت به دست آمده استفاده کند و در این صحنه سانتر او به مدافعان استقلال برخورد و کلاه کج آن را از محوطه جریمه استقلال دور کرد.

 ** در دقیقه هفت مسابقه یک موقعیت عالی روی پاس میداوودی، نصیب حسین کعبی شد که در عین ناباوری نتواست موقعیت به دست آمده را تبدیل به گل کند.

 ** در دقیقه 10، نظری مدافع جوان استقلال یک شوت زیبا به سمت دروازه فولاد زد که ارشاد یوسفی آن را به کرنر فرستاد که کرنر هم حاصلی برای شاگردان ویسی نداشت.

 ** در دقیقه 11 بازی فرزاد حاتمی، مهاجم فولادخوزستان صاحب یک موقعیت گل زنی شد که کریمی دروازه بان استقلال آن را مهار کرد.

 ** در دقیقه 15، فرزاد حاتمی با پاس در عمق شریفات، بازهم صاحب یک موقعیت گل زنی شد که این بار نیز از موقعیت به دست آمده استفاده نکرد و گلر استقلال توپ را مهار کرد که در همین صحنه به خاطر برخوردی که حاتمی با کریمی گلر استقلال داشت، بگو و مگویی بین او و بختیاری زاده به وجود آمد که با دخالت داور برطرف شد.

 ** در دقیقه 18 بازی نیز یک فرصت بسیار خوب در محوطه جریمه نصیب فولادی ها شد که توسط شریفات از کنار دروازه استقلال بیرون رفت تا آه از نهاد تماشاگران فولادی بلند شود.

 ** در دقیقه 21، داور به طیبی بازیکن استقلال خوزستان به دلیل خطایی که روی بازیکن فولاد داشت، کارت زرد نشان داد تا او اولین دریافت کننده کارت زرد این دیدار باشد.

 ** در دقیقه 26 بازیکن استقلال روی بازیکن فولاد در پشت محوطه جریمه خطایی انجام داد که ضربه ایستگاهی پریرا به چارچوب دروازه برخورد کرد و تیرک دروازه منجی تیم استقلال خوزستان شد.

 ** در دقیقه 27 فرزاد حاتمی موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

 ** در دقیقه 31، طیبی، بازیکن استقلال با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد. در همین لحظه بختیار رحمانی موقعیت به دست آمده برای فولاد را با زدن یک ضربه ایستگاهی خوب و حساب شده به گل تبدیل کرد تا فولاد به دومین گل خود در این بازی برسد.

 ** در دقیقه 34 کعبی از بازی بیرون آمد و ویسی یک مهاجم را جایگزین او کرد.

 ** در دقیقه 40 یک موقعیت خوب توسط پاس رحمانی و ساخته و پرداخته شدن توسط حاتمی نصیب پریرا و تیم فولاد شد اما درنهایت در آغوش کریمی آرام گرفت.

 ** بازی در نیمه اول با حساب 2 بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

 نیمه دوم

 ** در دقایق ابتدایی بازی در این نیمه فشار حملات فولاد بسیار شد و این تیم صاحب چند موقعیت گل زنی خوب شد.

 ** در دقیقه 56 یک موقعیت گل زنی نصیب میداوودی شد که از کنار دروازه ارشاد یوسفی به بیرون رفت. میداوودی در این صحنه مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

 * در دقیقه 61 ویسی تعویض دیگری انجام داد و مهدی خیری را وارد بازی و حسن معاوی را بیرون آورد.

 ** در دقیقه 65 محمد معاوی به جای شاهرخ شمس برای استقلال وارد زمین شد. در همین دقیقه یک موقعیت نصیب شریفات شد که ضربه او در چارچوب قرار نگرفت و از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

 ** در دقیقه 67 سهراب بختیاری زاده از داور کارت زرد دریافت کرد و بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران، تیم سابق خود را از دست داد.

 ** در دقیقه 70 بازی معاوی با پای چپ یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه فولاد زد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

 ** در دقیقه 72 داور ارشاد یوسفی را به دلیل تعلل در شروع بازی، با کارت زرد جریمه کرد.

 ** در دقیقه 73 یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلالی ها شد که مبعلی آن را به سمت دروازه فولاد زد که با مشت یوسفی مواجه و از محوطه جریمه فولاد دور شد.

 ** در دقیقه 75 سروش رفیعی برای فولاد به جای حاتمی وارد بازی شد.

 ** در دقیقه 76 بازی نیز ضربه خیری بازیکن استقلال با برخورد به تیرک دروازه و با دخالت یوسفی راهی کرنر شد که استقلالی ها از این کرنر هم استفاده نکردند.

 ** در دقیقه 80 استقلالی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که مبعلی پشت توپ ایستاد و ضربه او با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

 ** در دقیقه 82 فولاد توسط سروش رفیعی با پاس پریرا صاحب موقیت گل زنی شد و در این صحنه گل سوم فولاد به ثمر رسید.

 ** این دیدار با حضور بیش از سه هزار تماشاگر خوزستانی و به قضاوت سیدعلی، درنهایت با برتری 3 بر 2 فولادی ها به پایان رسید.

 

 

فرکی:
اخراج بازیکن حریف به سود فولاد بود/ پرسپولیس زخم خورده‌است
 
اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اخراج بازیکن حریف باعث شد تیم ما بهتر به برنامه‌های تاکتیکی خود بپردازد و جا دارد از داور بازی به دلیل قضاوت خوبش در صحنه اخراج بازیکن حریف تبریک بگوییم.

پایان کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان؛
نشان طلای وزن 46 کیلوگرم به نماینده خوزستان رسید
ورزشی  21:31:49 1392/05/31  

 

925-26081-5 کد خبر

RSS :: پرینت 

 

ملی پوش خوزستانی نشان طلای وزن 46 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان را ازآن خود کرد.

 

به گزارش ایسنا منطقه خوزستان و به نقل از سایت هیات کشتی استان، روز گذشته محمد سلطانی منفرد نماینده استان در این رقابت ها با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان خود مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخت.

 

سلطانی منفرد در دور اول استراحت داشت و در مراحل بعد توانست کشتی گیران کشورهای بلاروس، هند، آذربایجان و روسیه را با برتری کامل شکست دهد و قهرمان جهان شود.

 

همچنین در وزن 42 کیلوگرم پویا ناصرپور دیگر نماینده خوزستان در این پیکارها در دور اول با یک فن 5 امتیازی سردیجان کواچ از صربستان را شکست داد اما در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب امین سافرشایف از اوکراین شد ولی باتوجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به جدول بازنده‌ها رفت اما در این مرحله هم با نتیجه 8 بر 5 مغلوب اسلوایک گالستیان از ارمنستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

در وزن 54 کیلوگرم نیز محمد مراد الیاسی از خوزستان، کشتی گیرانی از کشورهای قزاقستان، ارمنستان و ترکیه را مغلوب کرد اما در نیمه نهایی با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف روسی خود شد. او در دیدار رده بندی نیز نتوانست از تمام توان خود برای کسب مدال برنز جهان استفاده کند و درنهایت با نتیجه 5 بر 2 مغلوب حریف اوکراینی خود شد و به مقام پنجم جهان رسید.

 

در وزن 58 کیلوگرم نیز حسین اسدی از استان در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شد. وی در دور دوم با شایستگی کشتی گیر کشور آمریکا را شکست داد ولی در کشتی یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 مغلوب نماینده کشور مجارستان شد و باتوجه به مغلوب شدن کشتی گیر مجاری در بازی ماقبل از فینال، اسدی نیز از دور مسابقات کنار رفت.

 

هم چنین در وزن 85 کیلوگرم محمد بیرانوند دیگر نوجوان خوزستانی شرکت کننده در این پیکارها بود که با کسب سه پیروزی و یک شکست به دیدار رده بندی راه یافت اما در ادامه در حالی که برای رسیدن به مدال برنز تلاش کرد برابر حریف بلغارستانی خود مغلوب شد تا درنهایت به عنوان پنجمی برسد. 

 

 

 

ویسی: از خوش خدمتی داور به فولاد گله مندم
ورزشی  23:20:53 1392/06/01

926-481-5 کد خبر
 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان دربی اهواز را از نظر فنی خوب دانست و گفت: دو تیم فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان که با باخت 3 بر 2 شاگردانش به پایان رسید، اظهار کرد: گل دوم حریف روی خطای بازیکن فولاد رقم خورد که این خوش خدمتی داور به فولاد بود. از داور گله‌مند هستم چرا که او بازی تیم ما را بر هم ریخت.

 

وی ادامه داد: فرصت های گلزنی زیادی داشتیم اما استرس زیاد بازیکنان ما برای رسیدن به گل مساوی، عاملی شد که گل سوم را دریافت و درنهایت نتیجه را به فولاد واگذار کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در توصیه به هواداران تیم گفت:‌ از آن‌ها می‌خواهم که صبور باشند؛ چرا که با تغییر عبدالله ویسی چیزی در این تیم تغییر نخواهد کرد. از لحاظ روحی مشکل داریم و ان‌شاالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم. همه بازی‌های ما سخت هستند و در این بازی نیز اخراج بازیکن ما در این دیدار شیرازه تیم ما را بر هم ریخت.

 وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه امکان دارد از این تیم اخراج شود؟ گفت:‌ اگر تماشاگر تحمل نکند، من می‌روم و در خانه استراحت می‌کنم. مگر آبادانی‌ها سال گذشته پس از تعویض مربیان زیادی که داشتند به کجا رسیدند؟


 

فرکی: دربی را بردیم ولی نگران ایرادهای تیمم هستم
ورزشی  23:11:1 1392/06/01  

926-381-5 کد خبر

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان پس از پیروزی در دربی اهواز گفت: دو تیم بازی تماشاگرپسندی را ارایه دادند و هر تیم سهم واقعی خودش را گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان که با برد 3 بر 2 شاگردانش به پایان رسید، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که به سه امتیاز بازی رسیدیم. به هواداران و بازیکنان فولاد تبریک می‌گویم. استقلال بسیار خوب ظاهر شد و در دقایق ابتدایی کاملا غافلگیر شدیم اما زود به بازی برگشتیم.

 

وی ادامه داد: ابتدا میدان‌داری کردیم، سپس با خوب بازی کردن بازیکنان‌مان توانستیم بازی را به سود خود رقم بزنیم. از تصمیم‌گیری خوب داور قبل از به ثمر رساندن گل دوم فولاد نباید غافل شد که این موضوع جرات و درایت یک داور را به نمایش می‌گذاشت. همین تصمیم‌گیری داور، ما را به پیروزی نزدیک کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: فرصت‌های خوبی داشتیم که در این بازی از دست دادیم. اشتباه خط دفاعی تیم ما امروز زیاد بود که باید برای رفع آن تلاش کنیم.

 

وی افزود: حساسیت صدرنشینی ما در جدول لیگ و بازی دربی به ما استرس زیادی وارد کرد اما خوشحالم که موفق از این دیدار خارج شدیم. می‌توانستیم این بازی را با گل‌های بیشتری ببریم ولی نشد. تیم ما ایرادهایی دارد که باید برطرف شود. به هر حال خوشحالم که سه امتیاز بازی را به دست آوردیم اما نگران ایرادهای موجود در تیم هستم.

 

فرکی به دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت:‌ متاسفانه هر تیمی که هفته قبل شکست می‌خورد، هفته بعد با ما بازی خواهد داشت که این موضوع کار ما را دشوار کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد