سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

اما با توجه به ثبت نام بیش از ۴۵۰۰ نفر متقاضی جهت دریافت وام ازدواج در استان خوزستان ، و در بانک قرض الحسنه مهر ایران ، این زوج های جوان باید چندین ماه را صبر کرده ، و در نوبت بمانند ! که اعتراضاتی را نیز به همراه داشته است . و یک مقام آگاه نیز در این باره می گوید : تا نیمه اول سال آینده ...در قسمت خوزستان سایت ثبت نام وام ازدواج ، نخست فقط نام بانک قرض الحسنه مهر ایران درج شده بود ، که تنها بانکی است که وام یک صد میلیون ریالی به مزدوجین اعطا می کند ؛ و به تازگی نیز بانک مرکزی ، به منظور سهولت در پرداخت ، و با توجه به فرارسیدن پایان سال و عید باستانی نوروز ، اعطای وام با مبالغ مختلف را ، بین بانک های دارای بودجه مکفی در هر استان ، تقسیم کرده است.

اما با توجه به ثبت نام بیش از ۴۵۰۰ نفر متقاضی جهت دریافت وام ازدواج در استان خوزستان ، و در بانک قرض الحسنه مهر ایران ، این زوج های جوان باید چندین ماه را صبر کرده ، و در نوبت بمانند ! که اعتراضاتی را نیز به همراه داشته است . و یک مقام آگاه نیز در این باره می گوید : تا نیمه اول سال آینده ، امکان پرداخت وام به کلیه متقاضیان وجود نخواهد داشت .امید که مسئولین امر به این موضوع توجه ویژه نموده ، و به این زوجینی که در آوان تشکیل زندگی بوده ، و با مشکلات مالی فراوانی نیز رو به رو هستند ، رسیدگی ، و تا رفع مشکل پیگیری نمایند .شایان ذکر است که نام بانک قرض الحسنه مهر ایران ، به علت کمبود بودجه ، از امروز صبح ، از لیست خارج شده ، و نام پست بانک ایران تنها به چشم می خورد ! که عکس زیر بیانگر این مطلب می باشد : (برای مشاهده سایز اصلی عکس بر روی آن کلیک نمائید) .

همچنین برخی متقاضیان می گویند: با مراجعه به پست بانک ها ، با پاسخ کمبود و یا نبود بودجه مواجه شده ایم !

یکی از کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز گفت : با پیگیری های فراوان ، از شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۱ ، مجددا نام این بانک ، به فهرست استان خوزستان ، جهت ثبت نام وام ازدواج ، اضافه می گردد .

مرجع/ روناش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد