سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای استان خوزستان

 

سراسر خوزستان بارانی است
اجتماعی  16:16:49 1391/11/09

9111-7314-5 کد خبر
 

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی وضعیت نقشه‌های هواشناسی، استقرار سیستم کم‌فشار در سطح زمین و تقویت خط ناپایدار در تراز میانی جو نشان می‌دهد.

 علی‌رضا غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: با وجود این سیستم، انتظار می‌رود بارش های خوبی در استان مشاهده شود. همچنین این سیستم بارشی با باد قابل ملاحظه و رعد و برق همراه است. وی افزود: در 24 آینده انتظار می‌رود در مناطق شمالی استان و ارتفاعات آن، آسمان ابری تا تمام ابری از اواسط وقت همراه با بارندگی قابل ملاحظه، رعد و برق و وزش باد شدید باشد. معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت:‌ آسمان نواحی مرکزی و غربی استان نیز نیمه ابری تا ابری از اواسط وقت همراه با بارندگی است و احتمال رعد و برق و وزش باد قابل‌ملاحظه نیز هست.

 وی ادامه داد: در ارتفاعات نیمه شرقی استان نیز بارندگی قابل‌توجه خواهد بود و گاهی رعد و برق و وزش باد نیز مشاهده می‌شود.  غلام‌پور عنوان کرد:‌ در مناطق ساحلی و جنوبی استان نیز آسمان نیمه ابری تا تمام ابری است و از اواخر وقت فردا بارندگی همراه با رعد و برق انتظار می‌رود.

 وی افزود: در 24 ساعته گذشته بیشترین بارندگی مربوط به ایذه بوده که 10.5 میلی‌متر بوده است و کمترین بارندگی نیز با 0.4 میلی‌متر مربوط به آبادان و بهبهان بوده است. میزان بارندگی در اهواز نیز 3.7 میلی‌متر بوده است.  معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت:‌ در 24 ساعت گذشته امیدیه با 26 درجه گرمترین و دهدز با 6 درجه خنک‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد