سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک حادثه

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز خبر داد
8 کشته و زخمی در حادثه رانندگی محور رامهرمز به هفتکل 

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز از کشته و زخمی شدن هشت نفر در یک حادثه رانندگی در کیلومتر 20 محور رامهرمز به هفتکل خبر داد. 

خبرگزاری فارس: 8 کشته و زخمی در حادثه رانندگی محور رامهرمز به هفتکل 

حسین رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: شب گذشته تصادفی بین یک دستگاه سواری پژو 405 و کامیون ده چرخ حادث شد که در این تصادف از هشت نفر سرنشین پژو 405 که اعضای یک خانواده بودند دو نفر کشته و شش نفر مجروح شدند.

وی افزود: دو نفر از اعضای این خانواده به نام‌های مهران عسکری‌نژاد 13 ساله و حدیث عسکری‌نژاد شش ساله در دم فوت شده و شش نفر به نام‌های مرضیه عسکری‌نژاد 14 ساله، محمد عسکری‌نژاد 40 ساله، سیامک عسکری‌نژاد 22 ساله، هایده عسکری‌نژاد چهار ساله، هانیه عسکری‌نژاد دو ساله و هدیه منصوری 39 ساله مصدوم شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز در ادامه گفت: مصدومین حادثه فوق توسط دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی رامهرمز و یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی هفتکل از محل حادثه به بیمارستان امام خمینی رامهرمز اعزام شدند.

وی در پایان بیان داشت: شش مصدوم حادثه فوق پس از انجام اقدامات اولیه توسط شش دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی رامهرمز از بیمارستان امام این شهرستان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد