سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شادگان

 

معاون فرماندار شادگان از افتتاح بندر تجاری این شهر به عنوان هفتمین بندر تجاری خوزستان در هفته دولت خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی با اشاره به پایان کار احداث بندر تجاری شادگان اظهار کرد: این بندر که از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت است با هزینه ای بالغ بر 110 میلیارد تومان در حال حاضر 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در هفته دولت افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه در صورت تکمیل این بندر زمینه های اشتغالزایی موثری در منطقه فراهم می ‌شود، افزود: در کنار این بندر به دنبال تاسیس گمرک و گذر مرزی هستیم که در این صورت شادگان به قطب اقتصادی تبدیل می شود.

سنواتی همچنین با اشاره به کلنگ زنی بندر صیادی در این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به کمبود نقدینگی و مشکلاتی که در حال حاضر با محیط زیست وجود دارد، روند فعالیت این بندر به کندی پیش می رود.

وی به دیگر فعالیتهای صورت گرفته در شهرستان شادگان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته اعتباری معادل 23 میلیارد تومان برای فعالیتهای عمرانی به این شهرستان اختصاص داده شد.

معاون فرماندار شادگان از جمله فعالیتهای عمرانی انجام شده را تامین آب شهری با اعتبار 23 میلیارد و 800 میلیون ریال، گاز کشی 100 درصدی شهرستان و 70 درصدی روستاها، بازسازی کامل بیمارستان شهید معرفی و راه اندازی بخش دیالیز عنوان کرد.

وی همچنین از چهار بانده کردن جاده دارخوین به سمت شادگان خبر داد و گفت: از سال گذشته عملیات چهار بانده کردن این جاده که پیش از این تلفات زیادی می داد، آغاز شده و درحدود پنج کیلومتر آسفالت سازی این جاده به انجام رسیده است.

خبر/ مرتضی صویلاتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد