سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

 

فریدون جعفریان مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی دزفول اسامی را اینگونه اعلام نمود : سید امید میرباقری ، سید امیر میرباقری و سید نادر میرباقری که هر سه برادر بوده اند ، و نفر چهارم نیز نظام الدین پزشکی بوده است .یکی از این ۴ دکتر ، از پزشکان سرشناس کشوری شاغل در صدا و سیما بوده است

چهار پزشک متخصص و فوق تخصص بر اثر نشست گاز در یک منزل مسکونی در دزفول جان خود را از دست دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ظهر روز جمعه در محل این حادثه به گفت: این حادثه بر اثر نشت گاز منواکسید کربن در منزل یک پزشک در دزفول اتفاق افتاد.

مرتضی همایون نسب افزود:در این حادثه علاوه بر پزشک ودو برادر وی که آنان نیز پزشک می باشند ، یک نفر میهمان آنان که وی نیز پزشک بوده جان خود را از دست دادند.

وی افزود: یکی از نزدیکان این پزشکان که صبح روز جمعه از غیبت وی نگران شده بود با مراجعه به منزل وی ساعتی پیش متوجه وقوع این حادثه شده و در پی تماس وی با 125 و اورژانس نیروهای امدادی وارد عمل شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود:متاسفانه هنگام حضور ماموران امدادی در محل حادثه ، هر چهار نفر بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده بودند.

وی استفاده از دودکش و کلاهک غیر استاندارد را علت وقوع این حادثه عنوان کرد.

در پی کاهش نسبی دمای هوا از شب گذشته در دزفول ، استفاده از وسایل گرمازا در این شهرستان افزایش یافته است.

دمای هوا در مناطقی از دزفول در شب گذشته تا صفر درجه سانتیگراد کاهش یافت.

به گزارش روناش،فریدون جعفریان مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی دزفول اسامی را اینگونه اعلام نمود : سید امید میرباقری ، سید امیر میرباقری و سید نادر میرباقری که هر سه برادر بوده اند ، و نفر چهارم نیز نظام الدین پزشکی بوده است .

یکی از این ۴ دکتر ، از پزشکان سرشناس کشوری شاغل در صدا و سیما بوده است.
مرجع / ایرنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد