سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار شهرستانهای خوزستان

 

گرفتار شدن 19 خودروی سواری و یک مینی‌بوس در برف و کولاک؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 19 خودروی سواری و یک دستگاه مینی‌بوس گرفتار در برف و کولاک، ظهر امروز توسط نیروهای امدادگر خوزستان نجات یافتند. علی‌عسکر ظاهری اظهار کرد: عملیات نجات 48 سرنشین 17 خودروی سواری و مینی‌بوسی که ظهر امروز، 21 دی‌ماه، در برف و کولاک منطقه تاراز گرفتار شده بودند،‌ تا ساعت 15 به طول انجامید.وی ادامه‌داد: همچنین ساعت 12 امروز نیز در حادثه‌ای مشابه در ارتفاعات تاراز از توابع اندیکا، دو خودروی سواری با شش سرنشین در برف و کولاک گرفتار شده بودند که با اقدام امدادگران پایگاه امداد و نجات زمستانه تاراز، نجات یافتند. ظاهری تصریح کرد: هم‌اکنون سرنشینان این دو خودرو در پایگاه امداد و نجات کوهستانی تاراز اسکان اضطراری شده‌اند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین شب گذشته نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر در یک عملیات امداد و نجات، یک خانم جوان باردار که در روستای تلخاب خسروی از توابع ایذه واقع در ارتفاعات صعب‌العبور این ناحیه دچار مشکل شده بود، را نجات دادند. وی افزود: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه، نیروهای امداد و نجات با چهار ساعت پیاده‌روی، تجهیزات امدادی را به محل رسانده و پس از انجام عملیات امداد، این خانم جوان به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شد. مرجع / ایسنا 

اسمیلسکی از مسجدسلیمان خداحافظی کرد

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی اهل مقدونیه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با این تیم قطع همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، زوران اسمیلسکی که در ابتدای فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های کشور را به عهده گرفت نتواتست به همکاری خود با نماینده نخستین شهر نفتی خاورمیانه ادامه دهد و به این همکاری خاتمه داد.این تیم در آخرین دیدار خود موفق شد در مسجدسلیمان تیم پارسه تهران را جلو چشم هواداران با شکست بدرقه کند.

تیم نفت هم اکنون با ٢٥امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه ب این رقابتها قرار دارد و هنوز این امیدواری را دارد که سهمیه لیگ برتر را برای فصل آینده کسب کند.این تیم فصل گذشته شرایط بحرانی را سپری کرد و حتی تا مرز سقوط به لیگ دسته دوم پیش رفت.به زودی سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان معرفی خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد