سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بررسی یک مشکل در استان

/گزارش خبری تحلیلی ویژه روناش/
 

به گزارش روناش ، لغو تعطیلی پنج شنبه بانک های استان خوزستان که امروز اعلام گردید ، صدای بانکی های استان را درآورده و اعتراض های بسیار شدیدی را به دنبال داشته است . در زیر نقد یکی از وبلاگ ها به این تصمیم و درد و دل برخی کارمندان بانک را می خوانید ….

به گزارش روناش ، لغو تعطیلی پنج شنبه بانک های استان خوزستان که امروز اعلام گردید ، صدای بانکی های استان را درآورده و اعتراض های بسیار شدیدی را به دنبال داشته است . در زیر نقد یکی از وبلاگ ها به این تصمیم و درد و دل برخی کارمندان بانک را می خوانید .

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول در آخرین مطلب خود نوشت : هفته گذشته اعلام شد که طبق بخشنامه استانداری خوزستان به شماره : ۴۴/۶/۳۹۶۸۵ ،به : ادارات کل ، شرکت ها و موسسات وابسته به دولت ، نهادهای انقلاب اسلامی ، موسسات غیر دولتی ، بانک ها ، موسسات آموزشی ؛ با استناد تصمیم نامه شماره ۴۴/۱/۱۲۷/۳۹۶۰۹ مورخ ۷ دی ماه ۱۳۹۱ موضوع تفویض اختیارات هیئت وزیران و اصل ۱۲۷ قانون اساسی ، ساعات کار در دستگاه ها و موسسات مشمول این تصمیم نامه از تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۶ در استان به شرح ذیل ابلاغ می گردد .

*ساعات شروع به کار بانک ها بر اساس تصمیم شورای هماهنگی بانک های استان می باشد .

سپس سیاوش توحیدی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان خوزستان طی بخشنامه مشابه ای در تاریخ ۱۶ دی اعلام کرد:کلیه بانک های استان خوزستان نیز روزهای پنج شنبه تعطیل ؛ و ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه آنان ، از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه می باشد .

اما کمتر از یکهفته این دونفر مدیر محترم ، بخشنامه های قبلی خود را باطل کرده و اعلام کردند بانکها پنج شنبه ها تعطیل نیست!!! این نشان از کارکارشناسی در راس کارهای استان خوزستان دارد!!!

واقعا این نوع مدیریت استثنایی است !

—————————————

امروز تعداد زیادی نظر ، ایمیل و بیشتر تماس با سایت روناش و در اعتراض به این تصمیم حاصل گردید که پس از شنیدن خبر لغو تعطیلی از محل کار خود و سایت های استان ، از ما خواستار پیگیری این موضوع شدند ؛ که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است :

بانکی بی حامی گفت : باز این قشر زحمت کش فدا شد.لطفا راهی را جهت رساندن اعتراض بیش از ۵هزارکارمند بی گناه را که هیچ حامی جز مطبوعات ندارند را به **** که یک چهارم ما کار نمیکند وهمیشه بی دغدغه واسترس وبدون مرخصی کنار خانوادش است را نشان دهید

محمد امین گفت : باسلام

گذشته از کار پراسترس وشلوغی بیش از حد بانکها درایام تعطیلی ادارات،ازدحام بیش از حد مردم دربانکها موجب نارضایتی آنها وبه تبع آن پرخاشگری،درگیری ودر بیشتر مواقع باتوجه به اینکه بانکها فاقد نیروی حراستی وانتظامی هستندموجب ناامنی میشود.
تکرار اشتباهات گذشته درشان مدیران ومردم این سرزمین نیست.
حداقل یه فکری واسه حراست جلو در بانکها میشه کرد!

s.m گفت : این خبر تازه و داغی نیست.اگه بانک ها تعطیل میشد می بایست به عنوان یه خبر داغ نوشته میشد.ما بانکی ها عادت کردیم به این بی عدالتی محض.ما هستیم که با حسرت داشتن یه روز خوب و اروم کنار خانوادمون داریم بیشتر از همه کارمندای ادارات دیگه کار می کنیم و حتی فرصت نمی کنیم به خاطر بیماریهای ناشی از فشار و استرس کارمون به یه پزشک مراجعه کنیم.ایا کسی تاوان این بی عدالتی رو پس خواهد داد؟

یکی از کارمندان بانکی استان خوزستان به خبرنگار روناش گفت : ما یک روز را هم نمی توانیم و حق نداریم در کنار خانواده باشیم.ما را مسخره خود کرده اند.یک روز می گویند تعطیل و ما هم کلی ذوق و شوق می کنیم و روز دیگر می گویند تعطیل نیست!

یک کارمند دیگر نیز ضمن نارضایتی از این وضعیت ، گفت : پیشتر که ادارات در روزهای پنج شنبه تعطیل بوده ، کارمندان محترم پس از استراحت در این روز تازه زمانی که ما قصد تعطیل کردن را داریم به بانک می آید و پس از تعطیلی هم بیرون نمی روند و در آن ساعات بانک بسیار شلوغ بوده و به کارمند خسته ای که آخر وقتش هست و قصد رفتن به منزل را دارد بسیار فشار می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد