سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آلودگی و گرد و غبار در خوزستان

مدارس نوبت بعد از ظهر اهواز تعطیل شد
اهواز- خبرگزاری مهر: در پی بروز پدیده گرد و غبار در استان خوزستان و افزایش آلودگی هوا، مدارس بعد از ظهر شهرستان اهواز در مقطع دبستان تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، از ابتدای وقت امروز سه شنبه پدیده گرد و غبار تمام شهرهای خوزستان را فرا گرفت.این پدیده که به دلیل  توده گرد و غباری است که در شمال عربستان و جنوب عراق تشکیل شده، بار دیگر آلودگی زیست محیطی را به شهرهای استان ارمغان آورد.

این در حالی است که از صبح  امروز تاکنون مرتبا بر شدت گرد و غبار شهرهای خوزستان افزوده شد و زندگی عادی مردم استان را مختل کرده به گونه ای که گرد و غبار و بوی تند آن به داخل منازل و اتاق مدارس و ادارات نیز نفوذ کرده است.
 
از سویی هیچ اخطاری پیش از این به مردم برای آمادگی مقابله با خطرات این پدیده اعلام نشد و در حالیکه مردم منتظر اعلام تعطیلی ادارت و مدارس بودند، اما این اتفاق رخ نداد.
 
با شدت یافتن گرد و غبار فرمانداری اهواز تمام مدارس مقطع دبستان این شهرستان را در نوبت بعداز ظهر تعطیل اعلام کرد تا سلامت دانش آموزان به علت قرارگرفتن در معرض گرد و غبار شدید مورد تهدید قرار نگیرد.
 
این در حالی است که با وجود این وضعیت هوا  مدارس مقاطع راهنمایی و دبیرستان و همچنین دانشگاه های اهواز تا پایان وقت کاری امروز به فعالیت خود ادامه می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد