سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار کارگری و صنعتی

 

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان از تعیین تکلیف 800 نیروی پیمانی این مجتمع خبرداد. علیرضا صدیقی زاده  گفت: ما به وعده‌ خود در خصوص ساماندهی شغلی نیروهای پیمانی این مجتمع عمل کردیم و از اول مهرماه تاکنون 800 نیروی پیمانی تعیین تکلیف شدند.
به گفته وی، مابقی نیروهای پیمانی نیز تا پایان بهمن ماه امسال ساماندهی و وضعیت شغلی آنان تعیین می شود. صدیقی راد با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سیاستهای کلی ارزی و صادراتی کشور افزود: ما نیز در کوتاه مدت دچار یک وضع نوسانی شدیم اما در زمان حاضر در پائین ترین قسمت آن قرار گرفته‌ایم.  
وی با بیان اینکه در ماه های اخیر شاهد انجام تغییرات اساسی در مجتمع پتروشیمی آبادان بودیم، اظهار کرد: در چنین شرایطی، مجتمع نه تنها درآمدی ندارد بلکه باید هزینه هایی را نیز صرف انجام تغییرات اساسی کند که این مسئله در شرایط فعلی مزید بر علت است.  
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان تصریح کرد: به لحاظ مالی نیز پشتوانه قویی نداریم که برای مدت زمان طولانی بتوانیم از پس هزینه‌های زیاد برآییم. صدیقی زاده ابراز امیدواری کرد تا با پشت سر نهادن این وضعیت، بخشهای تولید و بازرگانی این مجتمع با اعمال مدیریت خاص بتوانند با تلاشی مضاعف وضعیت بحرانی نبود نقدینگی و مشکلات مالی را به خوبی پشت سر نهند.  
وی با بیان اینکه در چنین مواقعی نخستین اقدام کاهش هزینه های جاری و کسر دریافتی کارکنان است، یادآور شد: به رغم مشکلات موجود نه تنها حقوق  کارکنان کسر نشد بلکه برای بهبود وضع معیشیتی آنان اقداماتی نیز صورت گرفت.  
صدیقی زاده بر بهبود، پایداری و قانونمند شدن این وضع در مجتمع پتروشیمی آبادان خبر داد و گفت: در زمان حاضر به جز در مواردی نادر در تمامی واحدها، بخشها و زمینه ها این وضع دیده می‌شود.
مرجع / مـهـر
 
 
 

600 فرصت شفلی در مناطق نفتخیز جنوب ایجاد شد

اهواز - خبرگزاری مهر: معاون مدیر امور فنی در زمین شناسی گسترشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با انعقاد قراداد لرزه نگاری سه میدان نفتی در این شرکت برای 600 نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام تقوی پور صبح شنبه در مراسم انعقاد قرارداد لرزه نگاری سه بعدی از سه میدان در اهواز اظهار کرد: عملیات لرزه نگاری 3 بعدی میدان های بی‌بی حکیمه، کیلورکریم و سیاه‌مکان با هدف شناخت بیشتر مخازن آسماری، بنگستان و خامی این میدان ها انجام می شود.

 معاون مدیر امور فنی در زمین شناسی گسترشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: از دیگر اهداف این پروژه تعیین مشخصات ساختمانی میدان بی‌بی‌حکیمه در بخش جنوبی و بررسی ارتباط این میدان با میدانهای مجاور از جمله رگ سفید و سولابدر است.
 
وی شناسایی پتانسیل های نفتی و تعیین نقشه های دقیق ساختمانی در این سه میدان را از دیگر اهداف انجام این عملیات عنوان کرد.

تقوی پور گفت: طراحی این پروژه از سوی کارشناسان معاونت زمین شناسی گسترشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام شده است و به گونه ای است که تمامی افق های مخزن را پوشش می دهد.

معاون مدیر امور فنی در زمین شناسی گسترشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: این عملیات در گستره ای به وسعت دوهزار و 100 کیلومتر مربع انجام می شود و نقاط چشمه انفجاری عملیات نزدیک به 108 هزار نقطه است.

وی ادامه داد: اجرای این عملیات در مناطق سخت گذر با استفاده از سه دستگاه بالگرد انجام می شود و انجام چهار هزار و 500 ساعت پرواز پیش بینی شده است.

تقوی پور اعتبار اجرای این پروژه را یک هزار و 550 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات ضمن احداث حدود هشت هزار کیلومتر جاده دسترسی، برای 500 نفر نیروی عادی و 100 نیروی نفر متخصص و کارشناس در مدت سه سال اشتغالزایی خواهد شد.

هدف از این عملیات، تهیه نقشه های عمقی از تمام افق های مخزنی میدان اهواز و نیز بررسی ویژگی ها و شناخت بیشتر مخازن آسماری، بنگستان و خامی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد