سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

 

دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز از دستگیری یک متهم به قتل عمد در این شهرستان خبر داد. 
ناصر غلامی‌شیتاب گفت: یک فقره درگیری خانوادگی در این شهرستان، منجر به قتل یک نفر شد که پس از حضور بازپرس این دادسرا در محل وقوع جرم و بازجویی از متهم در پلیس آگاهی، وی با صدور قرار مقتضی به زندان اعزام شد.وی افزود: مقتول دارای حکم حجر از حوزه قضایی رامهرمز بوده است
مرجع / ایسنا
 
 
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری 9 سارق و هشت مالخر در آبادان خبر داد.احمد چنداز اظهار داشت: با همکاری پلیس آگاهی و کلانتری 11 ولیعصر و در دو عملیات جداگانه 9 سارق و هشت مالخر در شهرستان آبادان دستگیر شدند.
وی افزود: فرش، مانیتور، کامپیوتر، تلویزیون، تابلو، لوازم خانگی و موتورسیکلت از این سارقان کشف و ضبط شده است.فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: تعدادی از اموال مسروقه بعد از کشف و ضبط با هماهنگی صورت گرفته به مال باختگان تحویل داده شد.
وی عنوان کرد: سارقان با هماهنگی پلیس به مراجع قانونی برای ادامه تحقیقات و انجام بازرسی‌های بیشتر تحویل داده شده تا روند بازرسی در این زمینه تکمیل شود.
چنداز در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا داشتن اخبار و اطلاعات، پلیس را از طریق شماره 110 مطلع کرده تا برای اجرای روند قانونی و شناسایی سارقان وارد عمل شوند.
مرجع / فـارس
 
 
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد
حبس و جریمه نقدی 10 میلیارد ریالی برای جاعلان سکه در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از صدور حکم 10 میلیارد ریالی و سه ماه حبس تعزیری برای جاعلان سکه‌های تقلبی در شهرستان شوش خبر داد.

خبرگزاری فارس: حبس و جریمه نقدی 10 میلیارد ریالی برای جاعلان سکه در خوزستان 

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان، اجتماعی اداره میراث فرهنگی خوزستان، پرویز پورفرخی اظهار داشت: با توجه به نظر اصولی و علمی دستگاه قضایی و هیئت ویژه بر حفظ  مواریث فرهنگی ایران اسلامی و صدور حکم به عنوان وحدت رویه در خصوص متقلبین و جاعلان اشیا عتیقه و سکه‌های تقلبی، دو نفر به نام‌های «م ـ ع»  و «ع ـ ج» که به خرید و فروش یک‌هزار و 129 سکه تقلبی مبادرت کردند توسط دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان شوش هر یک به پرداخت 5 میلیارد ریال و نود روز حبس تعزیری محکوم شدند.  

وی با اشاره به وضعیت این حکم در مراجع قضایی تأکید کرد: این حکم در دادگاه تجدید نظر استان تأیید شده و صدور آن قطعی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در ادامه افزود: حکم صادره در راستای جلوگیری از سود‌جویی افرادی است که اقدام به کلاه‌برداری با سکه های تقلبی می‌کنند.

پوررفرخی با اشاره به صدور این حکم سنگین برای جاعلان سکه‌های تقلبی در استان خوزستان خاطرنشان کرد: این احکام سنگین درس عبرتی برای افرادی خواهد بود که به این عمل مجرمانه اقدام می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان افزود: ایفای نقش دستگاه قضایی با نگاه فرهنگی، خود الگویی از حفاظت از حقوق مردم و حاکمیت نظام اسلامی در خصوص مواریث فرهنگی و اسلامی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد