سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

تیم صنعت نفت آبادان بر تیم هیات بسکتبال اراک چیره شد

آبادان - تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاههای کشور موفق شد عصر جمعه تیم هیات بسکتبال اراک را شکست دهد.

 

به گزارس خبرنگار ورزشی ایرنا در این دیدار تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان میهمانش تیم هیات اراک را با نتیجه 81 بر 56شکست داد تا همچنان در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.قضاوت این دیدار بر عهده علی رضا ناصر افشار، مسعود ربیع ونصار روشنایی بود.این دیدار در سالن 17 شهریور آبادان و با حضور نزدیک به یکهزار نفر علاقمند به بسکتبال برگزار شد.تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ دسته اول میهمان تیم گاز خوزستان در اهواز خواهد بود. 538/7104

 

در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور/

تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس تهران تن به شکست داد

آبادان - تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان از هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور برابر میهمانش پرسپولیس تهران نتیجه را واگذار کرد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتسال عصر جمعه تیم فوتسال بانوان نفت آبادان با نتیجه دو بر یک برابر میهمانش تیم پرسپولیس تهران شکست خورد.قضاوت این دیدار بر عهده ˈمریم سلیمیˈ و ˈسعیده مالکیˈ بود.این دیدار در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد.تیم فوتسال بانوان نفت آبادان از سه بازی خود دو شکست و یک پیروزی دارد.

دو بازیکن تیم صنعت نفت قبل از آغاز این بازی با تماشاگران درگیر شدند

آبادان - بازی عصرجمعه نفت آبادان با فجر سپاسی شیراز با حاشیه هایی همراه بود که پیش از آغاز آن دو بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان به واسطه بازی ضعیف هفته قبل نفت و ملوان مورد انتقاد تماشاگران قرار گرفته بودند با برخی از هواداران این تیم درگیری لفظی داشتند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال نفت آبادان در این دیدار از هفته بیستم لیگ برتر کشور برابر میهمانش فجر سپاسی شیراز بازهم به نتیجه مساوی دست یافت تا تماشاگران آبادانی به این نتایج ضعیف صنعت نفت اعتراض کنند.سجاد مشکل پور و عباس مراسی دو بازیکن تیم صنعت نفت که در بازی هفته قبل برابر ملوان انزلی عملکرد ضعیفی داشتند هنگام گرم کردن با برخی تماشاگران درگیری لفظی پیدا کردند.

حدود هشت هزار نفر با حضور در ورزشگاه تختی آبادان این دیدار را از نزدیک دیدن کردند.

بین دو نیمه برای گرامیداشت اربعین حسینی مراسم نوحه سرایی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.

این دیدار توسط باشگاه صنعت نفت آبادان برای ورود تماشاگران به ورزشگاه تختی رایگان اعلام شد.

برخی تماشاگران آبادانی در پایان این دیدار اعتراض خود را نسبت به نتایج ضعیف تیم صنعت نفت به گوش مدیران این باشگاه رساندند.

 

نفت آبادان برابر فجر سپاسی شیراز به تساوی رسید

آبادان - تیم فوتبال نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر این بار نیز برابر فجر سپاسی شیراز به تساوی دست یافت تا همچنان در رده هفدهم جدول باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصرجمعه در هفته بیستم لیگ برتر میزبان فجر سپاسی شیراز بود که در این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.جابر انصاری در دقیقه 54 گل برتری فجر را به ثمر رساند تا نفت آبادان در آستانه قبول شکست دیگری در خانه باشد.در دقیقه 83 بهنام برزای برای تیم صنعت نفت موفق به گل زنی شد تا نفتی ها از شکستی دیگر در خانه بگریزند.نفت آبادان با این تساوی، 14 امتیازی شد تا همچنان در جایگاه هفدهم جدول رده بندی خطر سقوط را احساس کند.روح الله عرب از تیم صنعت نفت، محمد رضا حسینی، محمد انصاری و خالد شفیعی از تیم فجر سپاسی با کارت زرد داور این دیدار جریمه شدند.بابک وسیله بر به کمک های عیوض محمدی و فراز بهرامی قضاوت این دیدار که با حضور اندک تماشاچیان برگزار شد رابرعهده داشتند.



اعلام برنامه جام‌حذفی/ 20 دی‌ماه؛ نفت آبادان - سپاهان
ورزشی  15:55:40 1391/10/13

9110-13981-5 کد خبر
 

برنامه سه بازی مرحله یک‌چهارم نهایی و یک بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال اعلام شد.  به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برنامه سه بازی مرحله یک‌چهارم نهایی و یک بازی مرحله یک‌هشتم نهایی را به این ترتیب اعلام کرد:

 مرحله یک‌هشتم نهایی

 سه شنبه 19 دی 91

 نفت تهران-پرسپولیس، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی تهران

 مرحله یک‌چهارم نهایی

 چهارشنبه 20 دی 91

 فجرشهیدسپاسی- داماش‌گیلان، ساعت 14، ورزشگاه دستغیب شیراز

 فولاد مبارکه سپاهان-نفت آبادان، ساعت 14:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

 استقلال تهران-ابومسلم مشهد، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی تهران

 

ناکامی نمایندگان خوزستان در هفته اول لیگ برتر جودو کشور
ورزشی  12:8:57 1391/10/14

9110-14081-5 کد خبر

 

نمایندگان خوزستان، نهمین دوره رقابت های لیگ برتر جودو کشور را با شکست آغاز کردند.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در دور اول هفته نخست این مسابقات، شهدای خوزستان 2 بر 5 مغلوب شهروند چالوس شد. همچنین نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان، یک بر 3 از دانشگاه آزاد شکست خورد. در دور دوم رقابت ها نیز نفت مسجدسلیمان 5 بر 2، بازی را به موسسه مالی اعتباری میزان واگذار کرد و شهدای خوزستان متحمل شکست 6 بر یک مقابل دانشگاه آزاد شد. در جدول رده بندی، دانشگاه آزاد با 6 امتیاز و تفاضل برد انفرادی 7+ در مکان نخست ایستاد. موسسه مالی اعتباری میزان با 6 امتیاز و تفاضل 4+ در مکان دوم است و پاس خراسان رضوی و شهروند چالوس با 3 امتیاز و تفاضل برد انفرادی متفاوت در مکان های سوم و چهارم ایستادند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی:
جایگاه فعلی در شان فوتبال آبادان نیست/ مقابل قضاوت داوران دیگر سکوت نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: جایگاه فعلی در شان تیم صنعت نفت و فوتبال با هویت این شهر نیست.

خبرگزاری فارس: جایگاه فعلی در شان فوتبال آبادان نیست/ مقابل قضاوت داوران دیگر سکوت نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود یاوری عصر امروز پس از تساوی یک بر یک فجر سپاسی برابر صنعت نفت در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی امروز نداشتیم.وی خاطرنشان کرد: بازی امروز بسیار ساده و فاقد بار فنی بود.یاوری افزود: ما با هزینه دو میلیارد و نیم تیم را بسته‌ایم و باید با این موضوع بسازیم ؛ انتظار نداشتم در فوتبال آبادان بازی روی زمین را به روی هوا بیاورند.

وی اضافه کرد: شناخت خوبی از نفت داشتیم و توانستیم راه‌های نفوذی این تیم را ببندیم جایگاه صنعت نفت در این رتبه نیست و این تیم می‌تواند به رتبه‌های بالا صعود کند.سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز با انتقاد از قضاوت داوران ادامه داد: مسائل داوری اذیت‌مان کرد دیگر باید صحبت کنیم و نمی‌توان با سکوت مسئله‌ای را حل کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش تماشاگران پرشور آبادانی در ورزشگاه تختی تصریح کرد: کاملاً می‌دانستیم کار سختی مقابل نفت و تماشاگران این تیم داریم اما بهتر از این تیم بازی کردیم و شاهد بودید که بازیکنانم یک موقعیت گل خالی را تبدیل به گل نکردند و یک پنالتی هم به سود ما گرفته نشد.یاوری افزود: بازی امروز با وجود همه اتفاقات بار فنی نداشت و انتظار چنین بازی را از دو تیم نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در ادامه درباره وضعیت فوتبال آبادان گفت: فوتبال آبادان همچون تیم‌های ابومسلم، سپاهان، تراکتورسازی فوتبال با هویتی است دوست ندارم به چهره آبادان در فوتبال کشور خدشه‌ای وارد شود.وی تاکید کرد: آبادان همه چیز دارد و این ارزش فوتبالی را باید با طلا و نفت برابر دانست.یاوری در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است بار دیگر به آبادان برگردد، گفت: همیشه برای آبادان آرزوی موفقیت می‌کنم اما برای مربیان داخلی در این شهر دعواست.

 

یازدهمین تساوی نفت آبادان در لیگ برتر
رکورد آبادانی‌ها همچنان ادامه دارد / بازی انتحاری چاره مشکلات نفت

خبرگزاری فارس: تساوی یک بر یک نفت آبادان در بازی هفته بیستم در برابر فجر سپاسی شیراز این تیم را یکه‌تاز تساوی‌های این فصل کرد.

خبرگزاری فارس: رکورد آبادانی‌ها همچنان ادامه دارد / بازی انتحاری چاره مشکلات نفت 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته با چاشنی آلودگی هوا آغاز شد و در حالی که قرار بود که در روز نخست این هفته چهار بازی انجام شود با لغو دو بازی پایتخت به علت آلودگی هوا این هفته از مسابقات با برگزاری دو دیدار آغاز شد.

در یکی از این مسابقات نفت آبادان در خانه در برابر فجر سپاسی شیراز بار دیگر پیروز نشد تا روند تساوی‌های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.در این دیدار نفتی‌ها میل زیادی برای برد داشتند چراکه چاره‌ای جز کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی در جنگ بقاء برای آنها متصور نبود.

اما در حالی که به نظر می‌رسد نفتی‌ها در برابر تیم افت کرده شیرازی کار سختی برای پیروزی نداشته باشد این تیم بازهم نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و در خانه در برابر شاگردان سرهنگ به تساوی رضایت داد.

این تساوی در شرایطی برای طلایی‌پوشان رقم خورد که این تیم با هدایت آلفردو کاسیمیرو تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده است و حاصل 9 بازی این تیم با هدایت پیرمرد پرتغالی هفت تساوی و دو شکست بوده است.

نفتی‌ها با تساوی روز گذشته یکه‌تازی خود در زمینه تساوی‌ها در این فصل را ادامه دادند و اکنون با 11 مساوی از 20 مسابقه به تیمی دست‌نیافتنی در تقسیم امتیازات تبدیل شده‌اند.این در حالی است که باتوجه به شرایط فعلی این تیم در جدول که در جایگاه هفدهمی قرار دارد نتیجه مساوی به ویژه در بازی‌های خانگی کمتر از شکست نبوده و هر امتیاز خانگی از دست رفته یک گام به سمت سقوط به لیگ یک خواهد بود.

طلایی‌پوشان که با ترمیم نقاط ضعف خود در نیم فصل با امیدهای بسیاری نیم فصل دوم را آغاز کرده بودند، اکنون با سه امتیاز از سه مسابقه که دو دیدار آن بازی‌‌های خانگی بوده است شانس خود را برای بقاء کم‌رنگ‌تر کرده‌اند.

هرچند فوتبال بازی لحظات است و نمی‌توان از هم‌اکنون نفتی‌ها در جمع سقوط‌کننده‌ها قرار داد اما کادرفنی و بازیکنان این تیم نیز باید بدانند که فرار از قعر جدول و بقاء در لیگ برتر با تساوی‌های پی‌درپی و از دست دادن فرصت‌ها و امتیازات خانگی حاصل نمی‌شود.نفتی‌ها در این فصل با گذشت 20 هفته تنها یک پیروزی را کسب کرده و بیش از نیمی از بازی‌های خود را با تساوی به پایان رسانده‌اند که اکثر این تساوی‌ها نیز در بازی‌های خانگی بوده است.

نفت آبادان هم‌اکنون در شرایطی قرار دارد که برای زنده ماندن چاره‌ای جز ریسک کردن و روی آوردن به بازی انتحاری ندارد چراکه برای این تیم تنها پیروزی شفابخش خواهد بود و نتیجه مساوی حکم شکست را دارد.البته در این خصوص باید مسائل روانی بازیکنان را نیز مدنظر قرار دارد چراکه باتوجه به اینکه این تیم هفته‌هاست که رنگ برد را در بازی‌های لیگ برتر به خود ندیده است بار روانی زیادی بر روی بازیکنان و کادرفنی این تیم وجود دارد.

مسئله‌ای که سرمربی نفتی‌ها بارها به آن اذعان کرده و معتقد است کسب یک برد می‌تواند بسیاری از مشکلات این تیم را به لحاظ روانی حل کند، بردی که تاکنون آلفردو و بازیکنانش موفق به کسب آن نشده‌اند و باید دید چه موقع طلسم تساوی‌های پی‌درپی این تیم که به سوهان روح هواداران و دوستندانش تبدیل شده است به پایان خواهد رسید؟

===========

یادداشت امید زباری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد