سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

بهروز حسینی فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان بخشنامه رسمی تعطیلی پنج شنبه های ادارات خوزستان را به این ارگان ها ارسال و ساعات جدید کاری را اعلام کرد/ همچنین در بخشنامه ای مشابه کلیه بانک های استان خوزستان نیز روزهای پنج شنبه تعطیل ؛ و ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه آنان ، از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه می باشد
بهروز حسینی فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان بخشنامه رسمی تعطیلی پنج شنبه های ادارات خوزستان را به این ارگان ها ارسال و ساعات جدید کاری را اعلام کرد.

متن این بخشنامه نامه به شرح زیر می باشد :

شماره نامه : ۴۴/۶/۳۹۶۸۵

به : ادارات کل ، شرکت ها و موسسات وابسته به دولت ، نهادهای انقلاب اسلامی ، موسسات غیر دولتی ، بانک ها ، موسسات آموزشی ؛ سلام علیکم

با استناد تصمیم نامه شماره ۴۴/۱/۱۲۷/۳۹۶۰۹ مورخ ۷ دی ماه ۱۳۹۱ موضوع تفویض اختیارات هیئت وزیران و اصل ۱۲۷ قانون اساسی ، ساعات کار در دستگاه ها و موسسات مشمول این تصمیم نامه از تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۶ در استان به شرح ذیل ابلاغ می گردد .

۱)روزهای شنبه لغایت چهارشنبه ۷ و ۱۵ دقیقه الی ۱۵ و ۴۵ دقیقه

۲)روزهای پنج شنبه تعطیل می باشد .

۳)ساعت شروع و پایان کار ادارات و مراکز آموزشی و آموزش عالی بر اساس تصمیم این ادارات و مراکز ، تعیین می گردد .

۴)ساعات شروع به کار بانک ها بر اساس تصمصم شورای هماهنگی بانک های استان می باشد.

۵)ساعات شروع و پایان کار در واحدهای تولیدی ، صنعتی و صنفی و خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوطه بر اساس شرایط کار از سوی دستگاه ها و مسئولین ذیربط تعیین و اعلان می گردد .

بانک های خوزستان هم پنجشنبه ها تعطیل شدند

همچنین در بخشنامه ای مشابه کلیه بانک های استان خوزستان نیز روزهای پنج شنبه تعطیل ؛ و ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه آنان ، از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه می باشد .
این بخشنامه توسط سیاوش توحیدی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان خوزستان صادر شده ؛ و از تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۳۹۱ نیز به اجرا در می آید .

مرجع/ روناش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد