سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات استان

با حضور مسئولان
بخشدار بخش مرکزی بهبهان معرفی شد

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی بهبهان با حضور مسئولان محلی این شهرستان معرفی شد.به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، پس از بازنشستگی مسعود عبدالمطلبی، بخشدار بخش مرکزی این شهرستان، گمانه‌زنی برای بخشدار جدید این بخش آغاز شد اما پس از گذشت مدت زمان نه چندان زیادی، در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان محلی در بخشداری مرکزی بهبهان برگزار شد، بخشدار جدید معرفی شد.در این مراسم «جابر محبوب» به عنوان بخشدار مرکزی بهبهان معرفی شد.گفتنی است محبوب در کارنامه کاری خود بخشداری بخش تشان بهبهان، مسئول اداره اجتماعی فرمانداری بهبهان و سرپرستی بخشداری زیدون بهبهان را نیز دارد.شهرستان بهبهان دارای سه بخش و بخشداری مرکزی، زیدون و تشان است. 

 

 

 

پس از مدت کوتاهی از ابقا توسط قلعه بانی؛
حیدر بهمنی که اسفند ماه شصت ساله می شود و طبق قوانین می بایست بازنشتسته می شد و منابع آگاه نیز خبر از بازنشستگی وی و جایگزینی یکی از دوگرینه محتمل را می دادند اما اوایل مهرماه احمد قلعه بانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن اعلام مخالفت با بازنشستگی بهمنی از وی خواست تا با جدیت به کار خود ادامه دهد/ اکنون باید منتظر ماند و دید که این تغییر موضع ناگهانی مدیران وزارت نفت و برکناری حیدر بهمنی چه دلیلی می تواند داشته باشد
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی ضمن تقدیر از زحمات حیدر بهمنی، حمیدرضا گلپایگانی را به عنوان سرپرست شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

حیدر بهمنی/ احمد قلعه بانی/ حمیدرضا گلپایگانی/ قلعه بانی، حیدر بهمنی را برکنار کرد / حمیدرضا گلپایگانی سرپرست شرکت ملی حفاری ایران شد /

به گزارش خوزنیوز، حیدر بهمنی که اسفند ماه شصت ساله می شود و طبق قوانین می بایست بازنشتسته می شد و منابع آگاه نیز خبر از بازنشستگی وی و جایگزینی یکی از دوگرینه محتمل(هدایت اله خادمی مدیر عامل شرکت حفاری شمال و حمید رضا گلپایگانی معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران) را می دادند اما اوایل مهرماه احمد قلعه بانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن اعلام مخالفت با بازنشستگی بهمنی خطاب به وی نوشت: « با عنایت به تعهد، تخصص، تجارب و خدمات گرانقدر جناب عالی در طی سالهای متمادی به صنعت نفت به ویژه شرکت ملی حفاری ایران و با توجه به شرایط بین المللی حاکم و در راستای بسیج تمامی نیروهای خدوم و خدمتگزار درجهت به بهره برداری رساندن طرح های توسعه ای، انتظار است جنابعالی کماکان و با جدیت تمام در انجام وظایف محوله به نحو شایسته اهتمام لازم معمول فرمایید. »در همان مقطع 18 نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به ˈرستم قاسمیˈ وزیر نفت از وی خواستند بازنشستگی ˈحیدر بهمنی را به مدت دو سال تا مهرماه 1393 به تعویق اندازد. همچنین گفته می شد که قاسمی وزیر نفت نیز با طرح موضوع بازنشستگی بهمنی مخالفت کرده و اظهار داشته که تا من در وزارت نفت هستم بهمنی هم خواهدبود.اما از این تعریف و تمجیدها مدت زیادی نگذشت که گمانه زنی‌ها در مورد عدم تعویق بازنشستگی حیدر بهمنی برای ادامه خدمت در شرکت ملی حفاری ایران آغاز شد. عملکرد وی در ابعاد مختلف، در آیین سالگرد تاسیس این شرکت در د یماه سال جاری از سوی احمد قلعه بانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت مورد انتقاد شدید قرار گرفت. احمد قلعه بانی معاون وزیر نفت انتقاداتی را در زمینه عقب افتادگی شرکت ملی حفاری در فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی و ... مطرح کرده بود.
سال گذشته همچنین قبل از آغاز جشنواره شهید رجایی ، نام حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مدیر تیم مهار چاه 24 نفت شهر که سال گذشته موفق به مهار آتش این چاه شده بود از لیست 21 نفره مدیران برتر دولتی حذف شد. همچنین برخی رسانه ابهاماتی را در ارتباط با مدرک تحصیلی وی مطرح کردند.اکنون باید منتظر ماند و دید که این تغییر موضع ناگهانی مدیران وزارت نفت و برکناری حیدر بهمنی چه دلیلی می تواند داشته باشد.حیدر بهمنی طی 2 دوره از سال‌های 76 تا 81 و پس از آن از بهمن‌ماه 84 تا دی‌ماه 91 مدیریت شرکت ملی‌حفاری ایران را به عهده داشت.
همچنین حمیدرضا گلپایگانی که پیش از این معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی بود، هم‌اکنون به عنوان سرپرست شرکت ملی حفاری منصوب شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد