سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

 
اطلاعیه پلیس راه استان خوزستان:
محور اندیکا- شهر کرد بدلیل ریزش کوه مسدود است  
گروه استان ها- محور شهرستان اندیکا به شهر کرد( بعد از تونل دلا) در استان خوزستان، از روز چهارشنبه هفتم دیماه تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محور شهرستان اندیکا به شهر کرد( بعد از تونل دلا) در استان خوزستان، در روز چهارشنبه مورخه 6/10/91 ، به علت ریزش کوه ، تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد. مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور (جوی و ترافیکی) ویا امداد رسانی احتمالی به همه هوطنان عزیز می باشد. 
 

انهدام باند جاعلان اسناد و مدارک در شهرستان"شوش"

گروه استان ها- فرمانده انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان از انهدام باند جاعلان اسناد و مدارک اماکن دولتی، و دستگیری4 نفر دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ"بهروزحسنوند" در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه افرادی با تشکیل باندی، اقدام به جعل اسناد اماکن دولتی می نمایند، موضوع جهت رسیدگی و شناسایی جاعلان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفاء سر کرده باند جاعلان را شناسایی، و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ، وی را دستگیر کردند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی، به جعل اسناد و مدارک اماکن دولتی، در استان های خوزستان و لرستان با همکاری دیگر همدستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش افزود: با تلاش کارآگاهان آگاهی 3 نفر، از اعضاء این باند را شناسایی و دستگیر، و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اوراق جعلی کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حسنوند در خاتمه ضمن اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود، خاطر نشان کرد: 4 متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی، این شهرستان معرفی شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد