سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

* کنار هم قرار دادن نام خدا و رهبری و رئیس جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعه سیمان بوکان توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، موجب تعجب مردم شد. طی دو روز گذشته مردم، تماس‌هائی با روزنامه جمهوری اسلامی گرفته و به این اقدام معاون اول رئیس جمهور اعتراض کردند. آنها گفتند جمله به نام خدا و به نام مقام معظم رهبری و به نام رئیس‌جمهور که عبارت بکار برده شده توسط رحیمی بود متأسفانه بارها از تلویزیون نیز پخش شد!


* شیوخ بحرین برای نجات خود از بحران، روند ایجاد تغییر در جمعیت شهروندی را شتاب بخشیده است. "مؤسسه قرن آینده" در گزارشی اعلام کرده آل خلیفه تاکنون به 60 هزار خارجی تابعیت بحرینی داده و هدف اینست که شیعیان بحرین را در اقلیت قرا ر دهد. درحالی که کل جمعیت بحرین اندکی بیش از 500 هزار نفر است، این تعداد اعطای تابعیت کاملاً غیرطبیعی است.


* بلژیک نگرانی خود از ساخت فیلم موهن دیگری درباره اسلام با همکاری‌‌تری جونز، کشیش محرک قرآن‌سوزی را اعلام کرد. به گزارش شبکه ایران، تهیه کننده این فیلم،‌ عمران فیراسات پاکستانی است، مرتدی که اکنون در اسپانیا زندگی می‌کند. فیراسات مدعی شده که قصد دارد فیلم "بیگناهی پیامبر" را با فیلم "زندگی محمد از دید یک مسلمان سابق" نمایش دهد. او در تریلر فیلمش اتهام‌های وقیحانه‌ای را نسبت به پیامبر اسلام مطرح کرده و از‌تری جونز به عنوان منبع الهام خود نام برده است. قرار است این فیلم در 23 شهریور ماه سال آینده در اینترنت منتشر شود. در همین باره پلیس بلژیک وضعیت هشدار را از حالت 2 به 3 ارتقا داده و وزیر کشور بلژیک نیز این افزایش تدابیر امنیتی را به دلیل "خطرات جدی" توجیه کرده است. پلیس بلژیک نیز از کنترل کامل سایت‌های مسلمانان و پیامک‌های آنها خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد