سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامهرمز

 
مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان خبر داد
رامهرمز؛ بیشترین میزان باران در 24 ساعت گذشته 

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان از بارش بیش از 15 میلی‌متر در شهرستان رامهرمز خبر داد و آن را بیشترین میزان بارش در میان شهرهای استان عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: رامهرمز؛ بیشترین میزان باران در 24 ساعت گذشته 

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته میزان بارش‌ها در شهرهای خوزستان کاهش یافته است با این حال، بیشترین شهرهای استان از نظر نزولات آسمانی به ترتیب رامهرمز با 15 میلی‌متر، لالی با 9.3 میلی‌متر و اهواز با 6.4 میلی‌متر بودند.

وی با اشاره به میزان بارش باران در دیگر شهرهای خوزستان افزود: دهدز با 6.3 میلی‌متر، شوش و حسینیه با 6 میلی‌متر، دزفول با 5.3 میلی‌متر، بستان 4.4 میلی‌متر، گتوند با 1.9 میلی‌متر، شوشتر با 1.7 میلی‌متر، ایذه با یک میلی‌متر، را در اهواز و شادگان با 0.4 میلی‌متر، مسجدسلیمان با 0.3 میلی‌متر و امیدیه با 0.1 میلی‌متر بیشترین میزان بارش‌ها را داشته‌اند.

آملازاده درباره دیگر شهرهای خوزستان تاکید کرد: در 24 ساعت گذشته در شهرهای آبادان، ماهشهر، بهبهان، هندیجان و آغاجاری نیز هیچ بارانی نباریده است.

وی با اشاره به بارش تگرگ در برخی از شهرهای خوزستان گفت: در برخی از شهرهای خوزستان در روز گذشته بارش تگرگ را شاهد بوده‌ایم که هنوز از خسارت‌های وارد شده در این باره اطلاعی در دست نیست.

آملازاده تاکید کرد: در روزهای آینده نیز سامانه‌های جدید بارشی وارد استان خواهد شد و در این زمینه به شهرها و ستادهای بحران شهرستان‌ها هشدار لازم داده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد