سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

مردم مومن وولایی اهوازبا دلی شکسته با کاروان سفینه النجاه وداع کردند

اهواز- مردم ولایی ، مومن و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اهواز شامگاه شنبه با دلی شکسته و دریایی از محبت و عشق به سرور و سالار شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین با کاروان ˈسفینه النجاه ˈ حامل ضریح جدید امام حسین (ع) وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، هزاران نفر از مردم مومن اهواز با وجود بارش شدید باران با تجمع در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر در حالی با ضریح جدید امام حسین (ع) وداع کردند که ملتمسانه و خاضعانه از آقا و مولایشان خواستند آنان را در حرم شش گوشه اش بپذیرد و دیداری تازه در کربلای معلا داشته باشند.

کاروان سفینه النجاه در حالی از میان حزن و اندوه دوستداران و عاشقان سیدالشهدا (ع) به حرکت درآمد که قادر نبود از بین انبوه عظیمی از هیات های عزاداری و جمعیت مشتاق دل کند.

با این توصیف مردم مشتاق و عاشق سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (ع) کاروان سفینه النجاه پس از حرکت بدرقه کردند.

خیابان های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی اهواز مملو از جمعیت مشایعت کننده است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با وضع کردن مقررات ویژه ، از تردد خودروها در این مسیر حرکت کاروان جلوگیری می کند.

ˈعبدالعزیز فدعمی ˈ به هنگام بدرقه کاروان سفینه النجاه در جمع عزاداران حسینی گفت:حماسه مردم اهواز در استقبال از کاروان ˈسفینه النجاهˈ حامل ضریح مطهر و جدید امام حسین(ع) در تاریخ ماندگار شد.

وی گفت: امروز شهر اهواز به احترام امام حسین (ع) و بهره گیری معنوی بیشتر از ضریح سیدالشهدا (ع) تعطیل شده بود.

بنا به این گزارش کاروان سفینه النجاه تا ساعاتی دیگر به منطقه ˈکوت عبداللهˈ واقع در جنوب اهواز خواهد رسید.

مردم این منطقه از ساعت ها قبل مشتاقانه در انتظار ˈرویت عشق ˈ لحظه شماری می کنند و دهها هیات عزاداری و سینه زنی نیز آماده ابراز محبت به سرور و سالار شهیدان هستند.

مردم کوت عبدالله امشب میزبان کاروان سفینه النجاه هستند و برنامه های متنوعی برای استقبال ضریح جدید امام حسین (ع) تدارک دیده اند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ، کاروان سفینه النجاه روز یکشنبه رهسپار شهر دارخوین در 55کیلومتری جنوب اهواز خواهد شد تا از آنجا راهی آبادان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد