سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

دلال ها اطراف باشگاه ها جولان می دهند!

هشدار نماینده آبادان به تیم صنعت نفت

مسئولان تیم نفت برای جذب بازیکن اسیر دلالان و دلال‌بازی نشوند/بودجه‌ای که وزارت نفت به این تیم اختصاص داده بسیار کم و ناچیز است/با توجه به این‌که مردم پیگیر وضعیت تیم نفت آبادان هستند باید در برابر مردم نسبت به وضیعت آن پاسخگو باشیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با اعلام این مطلب که وضعیت تیم نفت آبادان رضایت بخش نیست و اعتبارات اختصاص داده شده از سوی وزرات نفت برای این تیم ناچیزاست، گفت: مسئولان این تیم برای جذب بازیکن اسیر دلالان و دلال‌بازی نشوند.

محمد سعید انصاری درباره وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان به وجود ۲ اشکال در تشکیلات این باشگاه اشاره کرد و افزود: بودجه‌ای که وزارت نفت به این تیم اختصاص داده بسیار کم و ناچیز است.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با بیان این‌که اعتباراتی که از سوی وزارت نفت یا شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی به این تیم اختصاص داده شده است.

وی با یادآور شدن این مطلب که اساس فوتبال کشور از آبادان بوده و روزگاری این شهر صادرکننده بازیکن بوده است،‌گفت: در حال حاضر وضعیت نابسامانی پیدا کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم عنوان کرد: مردم آبادان یک صدا این تیم را تشویق کرده و همواره حمایت کرده‌اند اما با توجه به شرایط فعلی بسیار نگران وضعیت تیم هستند.

انصاری با تأکید بر این‌که وزارت نفت باید قدر حمایت مردم را از این تیم بداند، گفت: بی‌توجهی وزارت نفت به این تیم عواقب بدی را به همراه دارد.

وی در ادامه دومین مشکل تیم نفت آبادان را ناشی از بی‌نظمی‌های این تیم دانست و افزود: اگر تاکنون صحبتی درباره وضعیت این تیم نکردم خواستم خودشان نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند اما ظاهرا متأسفانه نمی‌خواهند درست وارد عمل شوند.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم گفت: با توجه به این‌که مردم پیگیر وضعیت تیم نفت آبادان هستند باید در برابر مردم نسبت به وضیعت آن پاسخگو باشیم.عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم با بیان این‌که نباید عده خاصی را به تیم دعوت کنند و از دیگران غافل شوند، افزود: معتقدم باید جوان‌گرایی و از گرفتن بازیکن از بیرون خودداری شود.

وی با عنوان این‌که مسئولان تیم فوتبال نفت آبادان باید از دلال‌بازی برای گرفتن بازیکن دوری کنند، تصریح کرد: شنیده شده مسئولان این تیم برای جذب بازیکن مثل تهران و سایر شهرها اسیر دلال‌بازی شده‌اند.
انصاری جذب بازیکن از طریق دلالان را برای فوتبال آبادان خطرناک دانست و تأکید کرد: مسئولان تیم فوتبال نفت آبادان از دلال‌بازی پرهیز کنند و اجازه ندهند که دلالان بازیکنان بی ارزش را به این تیم تحمیل کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم هشدار داد: تیم نفت آبادان در وضعیت بدی قرار دارد و در صورت ادامه شیوه موجود، می بازد و از لیگ برتر حذف می‌شود. مسئولان تیم نفت آبادان هوشیار باشند و کاری نکنند که تیم متضرر شود.عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم بیان کرد: سختی زیادی کشیدیم تا تیم نفت آبادان در لیگ بماند لذا باید از سقوط آن جلوگیری کنیم./

خالی ماندن صندلی بخشدار/ضرورت ارتقاء اروندکنار به شهرستان

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با اشاره به تغییر بخشدار اروندکنار،اعلام کرد:‌ پس از گذشت یک ماه هنوز جایگزینی برای بخشدار اروندکنار درنظرگرفته نشده و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.اروند کنار بخش مرزی منتهی الیه کشور ایران در خلیج فارس و نقطه صفر مرزی با عراق است.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با اشاره به تغییر بخشدار اروندکنار،اعلام کرد:‌ پس از گذشت یک ماه هنوز جایگزینی برای بخشدار اروندکنار درنظرگرفته نشده و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

محمد سعید انصاری با اعلام این مطلب که اروندکنار بیش از یک ماه است که بدون بخشدار مانده است، افزود: اروند کنار بخش مرزی منتهی الیه کشور ایران در خلیج فارس و نقطه صفر مرزی با عراق است.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم افزود: این منطقه پیش از جنگ ۹ میلیون اصله درخت داشت اما در حال حاضر به کمتر از ۲ میلیون اصله رسیده است.

وی ضمن انتقاد از بی‌توجهی مسئولان نسبت به احیای کشاورزی این منطقه گفت: شوری آب در این مدت باعث شده کشاورزان ضرر بسیاری را متحمل شوند.عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شوری آب باعث از بین رفتن نخلستان‌های منطقه شده است، تصریح کرد: مشکل این منطقه ناشی از عدم مدیریت است.انصاری با بیان این‌که پس از چند سال بخشدار این منطقه تغییر کرده است، گفت: علی رغم اهمیت استراتژیک منطقه، هنوز پس ازیک ماه جایگزینی برای بخشدار اروندکنار در نظر گرفته نشده است.انصاری تأکید کرد: باید بخشدار جدید فردی با تجربه و بومی منطقه باشد تا بتواند با توجه به شناختی که از منطقه دارد برای مشکلات مردم تصمیم‌گیری کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده‌های وزیر کشور برای پایان دادن به این وضعیت و ارتقاء اروندکنار به شهرستان، گفت: در این زمینه نامه‌ای به وزیر کشور نوشتم اما علی رغم قول‌های داده شده هنوز اقدامی صورت نگرفته است.نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با اشاره به این‌که تب کوچک و بزرگ و ابوموسی به شهرستان ارتقاء یافته است، افزود: این بخش باید به شهرستان ارتقاء پیدا کند چراکه از ظرفیت بالایی برخوردار است.انصاری با بیان این‌که مردم اروندکنار بخشدار بی‌تجربه نمی‌خواهند، تأکید کرد: بیش از یک ماه است که مشکلات مردم منطقه حل نشده باقی مانده است.

چه کسانی از سکوت نماینده دزفول سود می برند؟!

با نگاهی به چند ماه فعالیت نماینده دزفول چیزی که بیشتر به چشم می خورد اقداماتی پراکنده و بدون برنامه مشخص بوده که بعضاً با حرکت هدفمندی که در سال های اخیر برای توسعه ی شهر دزفول آغاز شده، همسویی ندارد.

دز ان ان نوشت:

چند ماهی از انتخاب “عباس پاپی زاده” به عنوان نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی می گذرد، وظیفه ای خطیر که اهمیت آن در شرایطی که شهرستان دزفول از سوی برخی مسئولین استانی با نامهربانی هایی مواجه است، حساس تر از همیشه به نظر می رسد.
صحبت ها و سخنرانی های کلیشه ای و کلی گویی در خصوص مسائل کلان کشور و مسائل بین المللی که بارها و بارها از لسان مسئولین ارشد کشور و سایر نمایندگان مجلس شنیده شده اند و اظهار آنها تکرار مکررات است و نپرداختن به مسائل و مشکلات اصلی شهرستان در گفتگو با رسانه ها و مطبوعات و عدم پیگیری مطالبات بحق همه مردم دزفول نمی تواند زیبنده نماینده شهری باشد که فرزندان آن در مقاطع حساس حلال مشکلات استان و کشور بوده و عملکرد، گفتار و کردار آنها سرمشق بسیاری از مسئولین ریز و درشت استان و کشور می باشد.
با نگاهی به چند ماه فعالیت نماینده دزفول چیزی که بیشتر به چشم می خورد اقداماتی پراکنده و بدون برنامه مشخص بوده که بعضاً با حرکت هدفمندی که در سال های اخیر برای توسعه ی شهر دزفول آغاز شده، همسویی ندارد، در حالی که انتظار مردم از مهندس پاپی زاده به عنوان فردی ولایتمدار، تحصیلکرد، درد آشنای مردم، نخبه و مرد قانون که بایستی فرا جناحی و بدور از قوم گرایی و نماینده ی همه ی مردم دزفول، بسیار بیش از این عملکرد شتابزده، بی برنامه و فاقد راهبرد مشخص است که تا کنون نفعی بحال مردم شهرستان نداشته است، می باشد.
مردم دزفول انتظار دارند در شرایط حساس کنونی که شهرستان دزفول آماج ناملایمت ها و سنگ اندازی ها از طرف شخص استاندار است، و بیش از همیشه حمایت و دفاع از قانون، فرماندار ویژه شهرستان و مردم شهرستان دزفول احساس می شود و در این خصوص نیاز ضروری به طرح مواضع صریح دارد، انسانیت، عقلانیت و سیاست حکم می کند که نماینده محترم شهرستان با حمایتی قاطع از مواضع شهروندان و فرماندار ویژه در راستای حمایت از حقوق به حق و قانونی پایتخت مقاومت ایران، قلوب داغدار امت حزب الله و مردم نجیب دزفول را شاد نماید.
سکوت نماینده مردم دزفول با توجه به جایگاه وی که دفاع از قانون است در شرایطی که دزفول بیش از هر چیز قربانی اقدام غیر قانونی استاندار خوزستان است جایز و شایسته نیست.
چرا بایستی مردمی که امروز خود را تنهاتر از همیشه حس می کنند با سکوت نماینده ی خود در مقاطع حساس و سرنوشت ساز مواجه باشند ؟
شهرستان دزفول امروز در شرایطی قرار دارد که باید نماینده دزفول در صحنه ی اداری و اجتماعی آن نقش کلیدی خود را ایفا نماید و با سکوت خود شرایط را برای تضییع حقوق اولیه مردم همیشه مظلوم دزفول فراهم ننماید.
همان کاری که نماینده ی پیشین دزفول در مجلس در برابر کم کاری های استاندار خوزستان در سفر به دزفول انجام داد، این در حالی است که متاسفانه سکوت نماینده ی فعلی دزفول زمینه ساز اقدام غیر قانونی استاندار خوزستان در تعیین معاونت فرمانداری ویژه شهرستان بدون رضایت فرماندار محترم و به صورت تحمیلی بوده که هیچ گاه در طول این سال ها سابقه نداشته است و در صورت تداوم این سکوت ممکن است شائبه هایی در ذهن مردم در خصوص دست های پشت پرده بوجود آید.
در این شرایط سخت انتظار مردم فهیم دزفول از مهندس پاپی زاده به عنوان تنها نماینده ی مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی این است که مردم و فرماندار خود را تنها نگذاشته و با حمایت قاطع جلوی این اقدام غیرقانونی و تنش زای استاندار خوزستان که دل مردم دردمند و ایثارگر شهرستان و دلسوزان نظام و انقلاب را به درد آورده ، گرفته و قلوب رنجیده مردم را هر چند موقت التیام بخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد