سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) از جاده ملاثانی وارد شهرستان اهواز می شود و مورد استقبال عاشقان حسینی قرار می گیرد. این کاروان پس از طی مسیر زرگان ، از مسیر سه راه فرودگاه و میدان شهید بندر مراسم استقبال با حضور مردم انجام و ضریح مطهر به مصلای مهدیه امام خمینی (ره) منتقل می شود. پس از زیارت مردم و برگزاری برنامه های پیش بینی شده، ضریح از مسیر بلوار آیت ا... بهبهانی و جاده کوت عبدالله به سمت جاده آبادان بدرقه خواهد شد

خوزنیوز: مسیر استقبال از ضریح مطهر امام حسین (ع) مشخص شده است.به گزارش خوزنیوز، فدعمی، فرماندار اهواز گفت: ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) از جاده ملاثانی وارد شهرستان اهواز می شود و مورد استقبال عاشقان حسینی قرار می گیرد.



فرماندار اهواز افزود: این کاروان پس از طی مسیر زرگان ، از مسیر سه راه فرودگاه و میدان شهید بندر مراسم استقبال با حضور مردم انجام و ضریح مطهر به مصلای مهدیه امام خمینی (ره) منتقل می شود.وی افزود: محل استقرار ضریح مطهر امام حسین (ع) در اهواز مصلای مهدیه حضرت امام خمینی(ره) است و پس از زیارت مردم و برگزاری برنامه های پیش بینی شده، ضریح از مسیر بلوار آیت ا... بهبهانی و جاده کوت عبدالله به سمت جاده آبادان بدرقه خواهد شد.فدعمی خاطر نشان کرد هیأتها و دستجات عزاداری آماده حضور در جوار ضریح امام حسین (ع) هستند و برنامه های فرهنگی مختلفی نیز در کنار مراسم فوق پیش بینی شده است .لازم به ذکر است به علت استقبال پرشور مردم در مسیر، زمان دقیق ورود کاروان به شهرستان اهواز مشخص نیست اما شنیده ها حاکی است ضریح مطهر سیدالشهدا پس از گذشتن از شهر شوشتر امروز عصر وارد اهواز خواهد شد.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد