سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

دستگیری کلاهبردار وام های بانکی در"آبادان"

گروه استان ها – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار وام های کلان بانکی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "احمد چنداز" در تشریح این خبر گفت: برابر اطلاع واصله، مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم، در یکی از مناطق این شهرستان آبادان، به بهانه دریافت وام های کلان بانکی، مبالغ قابل توجهی از مردم کلاهبرداری نموده است، رسیدگی و بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
این مقام مسئول بیان داشت: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی موفق به شناسایی محل اختفاء متهم شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک اقدام سریع وی را دستگیر کردند. وی افزود: کلاهبردار در بازجویی فنی و تخصصی کاراگاهان آگاهی به بزه انتسابی خود معترف و بیان داشت: به بهانه اخذ وام 500 میلیون تومانی از یکی از بانک ها، مبلغ 15 میلیون ریال از مردم پول دریافت کرده است. سرهنگ"چنداز" در خاتمه خاطر نشان کرد: کلاهبردار دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق ده میلیونی در شهرستان"آبادان"
گروه استان ها- فرمانده انتظامی شهرستان آبادان استان"خوزستان" از دستگیری سارق 10 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ"احمد چنداز"درتشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس، مبنی بر سوء استفاده از کارت عابر بانک وی توسط فردی رهگذر، و سرقت 10 میلیون ریال از حساب شخصی وی، بررسی و رسیدگی موضوع، در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: کاراگاهان آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و با استفاده از شگرد های پلیسی موفق به شناسایی سارق و محل مخفیگاه وی شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی، و در یک عملیات سریع سارق را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به سوء استفاده متهم از اعتماد و ضعف بینایی مالباخته در انجام عملیات بانکی از طریق دستگاه خود پرداز در ادامه تصریح کرد: سارق در بازجویی فنی و تخصصی پلیس، به بزه انتسابی خود مبنی بر انتقال وجه 10 میلیون ریالی از کارت مالباخته به حساب شخصی خود معترف گردید. سرهنگ چنداز در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.


شف 44 فقره سرقت سیم برق در"خوزستان"

گروه استان ها – فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز، از کشف 44 فقره سرقت سیم برق و دستگیری دو نفر سارق در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "سیدحسین سید حقیقی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر اینکه سارقان با یک دستگاه خودروی سمند، درحال سرقت سیم برق در یکی از خیابان های این شهرستان هستند، بلا فاصله ماموران کلانتری 15 این شهرستان، با اخذ تدابیر ویژه، به محل اعزام شدند. این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان به محض مشاهده ماموران پلیس از محل متواری که پس از تعقیب و گریز،و علیرغم ارائه هشدارهای پلیسی، سارقان توجهی ننموده که ماموران جهت متوقف کردن خودروی سارقان با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیر اندازی نمودند. وی افزود: در جریان تیراندازی احدی از سارقان مجروح و هر دو سارق، با رها کردن خودرو، و با استفاده از تاریکی شب، از بالای پشت بام منازل اطراف متواری شدند. فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل مخفیگاه سارقان شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی، و در چندعملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند. سرهنگ سید حقیقی اشاره به کشف 400 متر کابل مسروقه و یک عدد قیچی مخصوص بریدن سیم برق از سارقان در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و پلیسی به 44 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند. وی در خاتمه یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف بیش از 179 هزار نخ سیگار قاچاق در "خوزستان"

گروه استان ها- رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان از کشف 179 هزار و 410 نخ سیگارخارجی قاچاق و 151 بسته تنباکوی قاچاق در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی حاتمی"در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان خوزستان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالای دخانی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سه انبار دپوی مواد دخانی را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد