سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

حرکتTBMماهانه2میلیاردتومان هزینه دارد

شهردار اهواز گفت: اگر حمایت‌های شهرداری از قطار شهری نبود این پروژه تا این میزان پیشرفت نکرده بود.

منصور کتانباف با بیان این‌که مسایل بودجه، محرمانه است و نباید آن را رسانه‌ای کرد، اظهار کرد:‌ زمانی که چرخ TBM در پروژه قطار شهری اهواز حرکت می‌کند، یعنی ماهانه 2 میلیارد تومان برای این حرکت در حال هزینه است.



وی افزود: در صورتی که شهروندان عوارض خود را به موقع بپردازند، شهرداری توان هزینه اعتبار بیشتری برای عمران شهر خواهد داشت.

شهردار اهواز تصریح کرد: هم اکنون کارگاه‌های ایستگاه‌های قطار شهری اهواز فعال هستند. یکی از TBMها از ایستگاه میدان چهارشیر به سمت ایستگاه نفت در حال حرکت و دیگری در حال ورود به ایستگاه چهارشیر است.

کتانباف گفت:‌ برای این‌که به شهروندان قولی داده شود باید ابتدا منابع مالی را تامین کرد. همچنین در قبال تعهدات شهرداری، دولت هم باید به تعهدات خود عمل کند که خوشبختانه این تعامل دو طرفه در حال انجام است.

شهردار اهواز با بیان این‌که ایستگاه سلمان فارسی تکمیل و حصارهای کارگاه ایستگاه در حال برداشته شدن است، خاطرنشان کرد:‌ سامان‌دهی و اصلاح خیابان سلمان فارسی بر عهده شهرداری است و پس از تکمیل کارهای آبفا و برق، عملیات اصلاح خیابان هم توسط شهرداری انجام خواهد شد. برای اصلاح خیابان برنامه مفصلی داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد