سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

حاشیه‌هایی از بازی فولاد و نفت تهران
ورزشی 22:1:13 1391/09/13

919-12781-5 کد خبر

تیم فولادخوزستان در آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست، با پیروزی برابر نفت تهران برای نهمین هفته شکست‌ناپذیر باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این بازی درحالی در ورزشگاه تختی اهوار برگزار شد که تعداد تماشاگران نسبت به هفته های گذشته بیشتر بود که به طور حتم یکی از دلایل آن نتایج خوب فولادی ها در هفته های اخیر بوده است.

تیم نفت تهران در این بازی در دقیقه 15 موفق شد توسط مصطفی سیفی به گل برسد ولی لوسیانو پریرا در دقیقه 25 بازی موفق شد گل تساوی را برای فولادی ها به ثمر برساند. در ادامه نیز تیم فولاد موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد که در دقیقه 60 ایوب والی روی ارسال کرنر از سوی بختیار رحمانی موفق شد گل دوم فولادی ها را به ثمر برساند.

تیم فولاد خوزستان در ادامه نیز موقعیت های خوبی داشت که در یک صحنه حساس آرش افشین، بختیار رحمانی را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد ولی رحمانی توسط سوشا مکانی گلر تیم نفت سرنگون شد و داور میدان نقطه پنالتی را نشان داد و همین امر باعث شد بازیکنان نفت به شدت به داور معترض شوند ولی داور علاوه بر گرفتن پنالتی به سود فولاد، گلر تیم نفت را نیز از زمین بازی اخراج کرد و به همین دلیل بازی چند دقیقه ای متوقف شد.

نکته جالب این بود که در این چند دقیقه بیشتر بازیکنان فولاد برای زدن ضربه پنالتی از خود تمایل زیادی نشان داده و از دور به فرکی اشاره می‌دادند ولی در این بین اصرار آرش افشین و آمدنش به کنار زمین و صحبت با فرکی برای زدن ضربه پنالتی، بیشتر از سایر بازیکنان به چشم می‌خورد اما با این وجود فرکی ترجیح داد این پنالتی را مهدی نوری به ثمر برساند که این بازیکن نیز با بی‌دقتی توپ را به آسمان زد.

در این بازی احمد آل‌نعمه از تیم نفت و بختیار رحمانی و عباس پورخسروانی از فولاد، از داور کارت زرد دریافت کردند. سوشا مکانی دروازه‌بان نفت تهران نیز با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد