سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از بندر امام

مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان:
بحث تبدیل بندر امام به شهرستان با جدیت در حال پیگیری است 

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: بحث تبدیل شهر بندر امام به شهرستان با جدیت در حال پیگیری است و به زودی این خواسته به حق مردم محقق می‌شود.

خبرگزاری فارس: بحث تبدیل بندر امام به شهرستان با جدیت در حال پیگیری است 

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، رضا نجاتی در آیین معارفه معاون فرماندار این شهرستان اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و دوره سازندگی نقش بسیار ارزنده‌ای را ایفا کرده است.

وی افزود: این شهرستان به لحاظ نیروی انسانی کارآمد و متعهد و همچنین موقعیت اقتصادی دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم تصریح کرد: دولت عدالت‌محور منشأ خدمات بسیار ارزنده و بکری بوده که در دیگر دولت‌ها کم‌نظیر و بی‌نظیر بوده است.

نجاتی ادامه داد: رمز موفقیت دولت مهرورز توجه به مطالبات به حق مردم و تبعیت از ولایت فقیه بوده که این دولت را در خدمتگزاری سرآمد و موفق کرده است.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نهایت تلاش خود را به کار ببرند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان اضافه کرد: این امر مهم مورد توجه مسئولان ارزشی شهرستان بندر ماهشهر بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

نجاتی افزود: مسئولان این شهرستان به ویژه فرماندار و معاون جدید وی باید این خدمت‌رسانی خالصانه را همچون گذشته و با جدیت بیشتری ادامه دهند و پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم باشند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید فرصت مدیریت را یک فرصت مناسب برای جلب رضایت خداوند بدانند که بدون شک این رضایت بدون جلب رضایت مردم ممکن و مقدور نیست.

در پایان این مراسم، سیدجعفر طباطبایی به عنوان معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر منصوب و معرفی شد.

طباطبایی در کارنامه خود، سابقه معاونت و سرپرستی فرمانداری شادگان، فرمانداری شهرستان هندیجان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان و سرپرستی فرمانداری باغملک را دارد.

فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از زمان انتصاب منوچهر حیاتی تاکنون فاقد معاون بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد