سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

در واکنش به انتصاب معاون فرماندار صورت گرفت:
معترضان بخاطر ایجاد نظم و بوجود نیامدن ترافیک در خیابانهای منتهی به فرمانداری وارد ساختمان فرمانداری دزفول شده و اعتراض خود را اعلام داشتند. حاضرین از تمامی اقشار مردم و تمامی طیفهای سیاسی و رزمندگان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس متفق القول بر این نکته تاکید داشتند که مردم نجیب و فهیم دزفول این توهین و بی احترامی آشکار را به مردم شهید پرور دزفول تحمل نخواهند کرد و مسئولین ارشد نظام بخصوص وزیر محترم کشور و ریاست محترم جمهور می بایست ...
شبکه خبری دز(دز ان ان) نوشت:

در پی تحمیل” غلامعلی بلند نظر” بعنوان معاونت عمرانی فرمانداری ویژه دزفول توسط سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، مردم فهیم ،ولایتمدار و شهید پرور دزفول راس ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه درب فرمانداری دزفول تجمع نموده و خواستار استعفا و خروج این معاونت از فرمانداری دزفول شدند.

معترضان بخاطر ایجاد نظم و بوجود نیامدن ترافیک در خیابانهای منتهی به فرمانداری وارد ساختمان فرمانداری دزفول شده و اعتراض خود را اعلام داشتند.



حاضرین از تمامی اقشار مردم و تمامی طیفهای سیاسی و رزمندگان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس متفق القول بر این نکته تاکید داشتند که مردم نجیب و فهیم دزفول این توهین و بی احترامی آشکار استاندار خوزستان را به مردم شهید پرور دزفول تحمل نخواهند کرد و مسئولین ارشد نظام بخصوص وزیر محترم کشور و ریاست محترم جمهور می بایست  جهت تنویر افکار عمومی مردم دزفول به این موضوع رسیدگی کنند.

دزفولی که در دوران دفاع مقدس با یک لشکر نیروی بسیجی و پاسدار از اسلام و کیان و ناموس ایران زمین دفاع کرد، دزفولی که فرزندانش بسیاری از پستهای کلیدی کشور را در اختیار داشته و دارند، چگونه است که استاندار خوزستان با بی عدالتی محض، اینگونه با مردم دزفول برخورد می کند.

استاندار در دوران صدارت خود تنها دو بار در دزفول حضور پیدا کرد، وی ۱۸ ماه فرمانداری ویژه دزفول را بدون فرماندار و معاون رها نمود و پس از پیگیری های بسیار حکم فرمانداری بدون "عنوان ویژه و معاون استاندار” را به ” عبدالرضا احسانی نیا ” فرماندار بسیجی و سختکوش کنونی داد و در آخرین اقدام استاندار، بخشدار شهر سردشت و همچنین معاونت عمرانی وی را به زور و تحمیل به دزفول فرستاد!

در میان معترضین فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ، انصار حزب الله، اصناف و بازاریان دانشجویان نمایندگان مردم در شورای شهر و برخی از مسئولین شهری و دیگر خادمین نظام جمهوری اسلامی حضور داشتند.

یکی از معترضین می گفت: بجز در استان خوزستان توسط استاندار برای کدام فرمانداری در کشور  معاون فرماندار تحمیل می کنند؟

یکی دیگر می گفت: استاندار خلاف قانون و حکم دولت عمل کرده است و این توهین به مردم فهیم دزفول در حالی صورت می گیرد که امروز دقیقا سالروز تصویب قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که براحتی از سوی استاندار نادیده گرفته شده است.



معترضین همگی اذعان داشتند، استاندار خوزستان خلاف شعارهای دولت عدالت محور عمل کرده و می کند و در دزفول دموکراسی و اصل مردم سالاری و شایسته سالاری را زیر سوال برده، فرمانداری که آزادی انتخاب معاون خود را نداشته باشد چگونه می تواند شهری با موقعیت شهرستان دزفول را مدیریت کند!؟

یکی از فرماندهان دوران جنگ به خبرنگار ما گفت: در شرایطی که کشور نیاز به آرامش دارد ، استاندار خوزستان با شیطنت می خواهد استان خوزستان را متشنج کند و این آب ریختن به آسیاب دشمن است!

وی خاطر نشان کرد: دزفول لنگر تعادل، امنیت و آرامش استان زر خیز خوزستان و حتی کشور است و استاندار مشخص نیست به چه  دلیل و برای خشنودی چه کسی می خواهد این آرامش و امنیت را برهم بزند!

وی گفت: آیا آقای رئیس جمهور و مسئولین امنیتی کشور از کارهای تفرقه آمیز و تنش زای استاندار خوزستان با خبرند؟

وی افزود: این حرکات دشمن خوشحال کن که از سوی استاندار خوزستان صورت گرفته، از طرف متدینین ، رزمندگان ، خانواده های شهدا و دیگر اقشار مردم دزفول و همچنین دیگر مردم ایران که شعار آزادی دینی و انقلابی را سر لوحه کار خویش قرار داده اند محکوم و مطرود  است.

در پایان تمامی معترضین ابطال حکم این معاون تحمیلی به فرمانداری ویژه دزفول در خواست نموده و همچنین تجدید نظر رئیس جمهور نسبت به حضور سید جعفر حجازی در راس استانداری خوزستان را خواستار شدند.

تا لحظه مخابره این خبر کماکان جلسه شورای تامین شهرستان با حضور ” جامعی” مدیرکل امنیتی استانداری در محل فرمانداری وِیژه دزفول منعقد می باشد.

ضمنامقرر گردید نتیجه نهایی امشب۱۲ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل آستانه متبرکه حضرت سبزقبا (ع) با اطلاع عموم مردم برسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد