سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

استاندارخوزستان :

طرح سووال از رییس جمهوری به مصلحت نیست

اهواز- سید جعفرحجازی استاندارخوزستان گفت : طرح سووال از رییس جمهوری درشرایط کنونی به مصلحت نیست و آب را به آسیاب دشمن انداختن است .

وی چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا بااشاره به سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب مبنی

پرهیز از اختلاف افکنی گفت : قطعا با طرح این سووالات برخی مسایل به جامعه کشانده خواهد شد که به مصلحت نیست .

رهبرمعظم انقلاب اخیرا درسخنانی فرمودند ˈ از امروز تا روز انتخابات هرکسی احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار گیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است ˈ

حجازی سخنان رهبرمعظم انقلاب را فصل الخطاب خواند و گفت : درشرایط فعلی که با تحریم ها و تهدید های دشمن مواجه ایم ، نباید مسایل ، به جامعه و سایت ها کشیده شود ، این خیانت به مردم است .
استاندار خوزستان سووال کردن را حق مجلس دانست اما تاکید کرد که درشرایط فعلی این کار به مصلحت نیست .وی به بازتاب رسانه های نظام سلطه و وابسته به استکبار درخصوص مسایل کنونی کشور به ویژه طرح سووال از رییس جمهوری اشاره کرد و گفت : امام راحل تعبیرجالبی دارند که مضون آن بدین شرح است که هروقت استکبار ازشما تعریف کند بدانید که یک جای کار اشکال دارد.استاندار خوزستان افزود: طرح سووال از رییس جمهوری با استقبال محافل استکباری همراه شده است . بنابراین باید دقت کنیم که یک جای کارما اشکال دارد که اینگونه مورد تفقد آنان قرارگرفته ایم .
حجازی افزود: رسانه های نظام سلطه با بهره گیری از این امر ، درصد القای شکاف و اختلاف بین دولت و مجلس هستند. بنابراین باید کاری کنیم تا یک بار دیگر این حربه دشمن را ناکارآمد سازیم. 

 

 

خوزستان برای سفر چهارم هیات دولت آماده است

دزفول - استاندار خوزستان گفت:تمهیدات لازم برای انجام چهارمین سفر رییس جمهوری و هیات دولت به این استان فراهم شده و پیگیر این مهم هستیم.

ˈسیدجعفر حجازیˈ عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید دستیار ویژه رییس جمهوری از پروژه های مهر ماندگار اندیمشک به خبرنگار ایرنا گفت:هنوز زمان دقیق سفر چهارم دولت به استان خوزستان تعیین نشده اما پیگیری لازم برای اینجام این سفر در حال انجام است.وی افزود:با برنامه ریزی های انجام شده افزون بر 140 طرح تولیدی ، صنعتی ، عمرانی در چهارمین سفر رییس جمهوری در نقاط مختلف استان خوزستان به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار خوزستان ارائه توضیح بیشتر در این خصوص و اعلام زمان دقیق سفر هیات دولت به استان خوزستان را به زمان دیگری موکول کرد و گفت: با قطعی شدن زمان سفر قطعا اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
دستیار ویژه رییس جمهوری و رییس ستاد مهر ماندگار به همراه استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان عصر چهارشنبه از طرح های مهر ماندگار اندیمشک دیدن کردند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد