سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک حادثه در اهواز

به دلیل نشت گاز و انفجار یک منزل مسکونی؛
4 مامور آتش‌نشانی هنگام اطفاء حریق مجروح شدند
اجتماعی 17/12/1390 17:42:42

9012-9214-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نشت گاز و انفجار یک منزل مسکونی موجب وارد آمدن جراحت به چهار مامور آتش‌نشانی شد.

محمود روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_منطقه خوزستان_اظهار کرد:‌ در اثر آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شهرک "طاهر"، ماموران عملیات آتش‌نشانی به سرعت در محل حاضر شدند و بر اساس اطلاعات مالک منزل که گفته بود تنها سه کپسول گاز در منزل وجود دارد، برای رفع خطر این کپسول‌ها اقدام کردند، در حالی که تعداد کپسول‌ها چهار عدد بود.

وی افزود: پس از آن ماموران آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش اقدام کردند و در همین حال کپسول چهارم به دلیل نشت گاز منفجر شد. در این حادثه چهار نفر از ماموران علی‌رغم این‌که تجهزرات لازم را به همراه داشتند، به دلیل شدت انفجار آسیب دیدند که دو نفر از آن‌ها از ناحیه چشم مجروح شده‌اند.

روزبهانی با بیان این‌که ماموران حادثه‌دیده به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: هنگام انتقال ماموران آتش‌نشانی به بیمارستان با مشکل مواجه شدیم و علی‌رغم این‌که دو نفر از آن‌ها از ناحیه چشم آسیب دیده بودند، پذیرش آن‌ها با تاخیر انجام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد