سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

سهم بومیهای آبادان در اشتغال ایجاد شده کم است
آبادان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اندک فرصتهای ایجاد شده برای اشتغال در آبادان ولی سهم اشتغال نیروهای بومی از این ظرفیت فوق العاده کم است.

عبدالله کعبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون وضعیت اشتغال در شهر آبادان به گونه ای است که متاسفانه از نیروهای بومی در بخشهای مختلف صنعتی کمتر استفاده می شود.

وی تصریح کرد: عدم توجه به نیروهای بومی و استفاده نکردن از پتانسیلهای موجود در آبادان موجب شده که بسیاری از جوانان تحصیلکرده شهر آبادان با بحران بیکاری روبرو شوند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آبادان پتانسیلهای زیادی در بخشهای مختلف صنعتی و اقتصادی وجود دارد از این رو باید برای آن برنامه ریزی بهتری صورت گیرد تا مشکل اشتغال در کوتاه مدت به نحو مطلوبی برطرف شود.

کعبی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان یکی از مهمترین وظایف دولت به شمار می آید و دولت باید بسترهای اشتغال را به نحوی مطلوبی در جامعه مهیا کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم یادآور شد: هم‌اکنون بیکاری اصلی ترین دغدغه جوانان ایرانی عامل اصلی نگرانی آنان شده است، بیکاری رابطه متقابلی با برخی از آسیبهای اجتماعی دارد و بسیاری از ناهنجاریهای جامعه به علت نبود کار مناسب در جامعه ایجاد می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد