سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر هنری از اهواز

با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم
نخستین نگارخانه استاندارد خوزستان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نخستین نگارخانه استاندارد خوزستان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: نخستین نگارخانه استاندارد خوزستان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز با حضور غلامرضا خواجه فروی نخستین نگارخانه استاندارد خوزستان با نام شهید داریوش رضایی‌نژاد در دانشگاه شهید چمران اهواز راه‌اندازی شد.

بر اساس این گزارش، این نگارخانه که دارای مساحتی بیش از 270 متر مربع است تنها نگارخانه فرهنگی استاندارد استان خوزستان است.

معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگوی کوتاهی در حاشیه افتتاح این نگارخانه در دانشگاه شهید چمران اهواز با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: این نگارخانه نخستین نگارخانه استان خوزستان است که در آن از نور متمرکز ریلی استفاده شده است.

علیرضا مخبر دزفولی افزود: دیوارهای این نگارخانه برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف به صورت استاندارد از MDF ساخته شده است و این یکی از مزایای این نگارخانه در سطح استان خوزستان است.

وی تاکید کرد: این نگارخانه برای استفاده دستگاه‌های فرهنگی در استان خوزستان در ایام مختلف در اختیار قرار آنها قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون در این نگارخانه نمایشگاه محتوایی ولایت فقیه در حال برگزاری است که در این نمایشگاه به همه شبهات موجود در بحث ولایت فقیه پاسخ داده می‌شود.

مخبر دزفولی بیان کرد: در این نمایشگاه همه شبهات موجود در بحث ولایت فقیه از طریق نظر سنجی‌ها و سایت‌ها شناسایی شده است و پس از عرضه به فضلای حوزه علمیه و دریافت پاسخ مناسب به صورت نمایشگاه در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد