سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

افشاگری سفیر ایران در اتریش
ایرنا - همزمان با کشیده شدن موضوع ترور دانشمندان هسته ای ایران به نشست شورای حکام آژانس اتمی، ابراهیم شیبانی سفیر ایران در اتریش نیز با حضور در یک شبکه تلویزیونی اروپایی به افشاگری در خصوص جنایات تروریست ها پرداخت.


عکس سیدمحمدخاتمی آزارم می دهد!
باشگاه خبرنگاران - فخر السادات محتشمی پور- همسر مصطفی تاج زاده- نسبت به رأی دادن رئیس جمهور پیشین ایران واکنش بسیار تندی نشان داد.
محتشمی پور با این جمله برای خاتمی که «عکسش نیز گاهی آزارم می دهد» و انتشار چند کاریکاتور توهین آمیز از او در صفحه فیس بوکش عصبانیت شدید خود را نشان داده است.


در خواست مطهری از احمدی نژاد
خبر آنلاین - علی مطهری، نماینده تهران در مجلس در نطق دیروز خود در مجلس گفت:از رئیس جمهور میخواهم از انتصاب آقای مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی منصرف شود، چون پرونده وی در موضوع بازداشتگاه کهریزک گشوده است و بهتر است آقای رئیس جمهور با قوه قضاییه همکاری کند و راه رسیدگی به این پرونده را هموار کند تا این شائبه پیش نیاید که دولتمردان از قانون مستثنا هستند؛ چنانکه از معاون اول رئیس جمهور در دفتر شخصی اش بازپرسی شد و نه در دادگاه.


داوطلب رد صلاحیت شده استاندار می شود!
جوان آنلاین - شنیده ها حاکی است یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده در انتخابات مجلس قرار است به عنوان استاندار معرفی شود.


احمدی نژاد تعیین می کند چه زمان به مجلس برود
الف - محمد حسین فرهنگی، عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه رئیس جمهور تعیین کننده نهایی زمان حضورش در مجلس است، گفت: اگر امضا کنندگان سؤال از رئیس جمهور از سؤال منصرف نشوند، سؤال از رئیس جمهور هفته آینده قابل طرح خواهد بود.


روایت هاشمی از گفتگو با شهید بهشتی
خبر آنلاین - آیة ا... هاشمی رفسنجانی در پیامی به کنگره بزرگداشت شهیدبهشتی با اشاره به دیدارش با این شهید گرانقدر گفت: روزی به شهید بهشتی گفتم: سید با این همه توهین و تهمت چه می کنی؟ هنوز آن لبخند معنادار و نگاه نافذش را با تمام وجود حس می کنم که با دست بر شانه ام زد و گفت: آسیاب به نوبت.


کاتوزیان انصراف داد
مهر - حمیدرضا کاتوزیان نماینده تهران که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نامش در فهرست «صدای ملت» قرار داشت پس از آنکه در مرحله اول انتخابات موفق به کسب آرای لازم نشد و به مرحله دوم راه یافت، با حضور در وزارت کشور از کاندیداتوری نمایندگی مجلس نهم انصراف داد.


اردوغان تنها دو سال دیگر زنده است!
پارسینه - مؤسسه اطلاعاتی استارفورد آمریکا ادعا کرد، پزشکان پیش بینی می کنند اردوغان نخست وزیر ترکیه که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان روده بزرگ در ماه های گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته است، حداکثر دو سال دیگر زنده خواهد بود!


اخراج جوان شیعه مصری به دلیل سفر به ایران!
شیعه آنلاین - مهندس «محمد ابراهیم احمد ابوبکر حسنین» معروف به «محمد الحسینی» که از جوانان تازه شیعه شده فعال در مصر است، چند هفته پیش برای شرکت در نخستین کنفرانس جوانان بیداری اسلامی به تهران سفر کرد.
گفته می شود وی پس از بازگشت به کشورش، هنگامی که خواست به محل کارش برود، از ورود به آنجا منع شد و مأموران حراست به او گفتند از سازمان اطلاعات و امنیت دستور آمده شما را راه ندهیم. او کارمند شرکت نفت مصر است.


تبرئه مرتضوی دروغ است
الف - عبدالحسین روح الامینی، خبر لغو قرار منع تعقیب سعید مرتضوی در پرونده کهریزک را در حد شایعه دانست و آشکارا اعلام کرد، در صورت صدور چنین دستوری، بدون تردید به آن اعتراض می کند.
وی گفت: سعید مرتضوی در چند شعبه پرونده دارد که یک مورد مربوط به شکایت آقای کامرانی است که قرار منع تعقیب از سوی بازپرس صادر شد و آقای کامرانی هم به آن اعتراض کرد؛ اما پرونده دیگر مربوط به کهریزک است که در دادسرای انتظامی قضات مفتوح است و تاکنون درباره صدور لغو منع تعقیب، هیچ خبری به اینجانب و آقای جوادی فر و یا وکلای ما اعلام نشده است.


از کردستان خارج نشده ام
ایسنا - طارق الهاشمی معاون پیشین رئیس جمهوری عراق ضمن تکذیب خبر فرارش از منطقه کردستان عراق گفت: من هرگز از منطقه کردستان عراق خارج نشده ام.


همکاری سعودی ها و موساد علیه ایران
مهر- ویکی لیکس بتازگی سندی را از تماسهای الکترونیکی شرکت اطلاعاتی استراتفور منتشر کرده که بر مبنای آن سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی طی همکاری با سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی در تلاش برای ضربه زدن به ایران بوده است.


دولت آمریکا حق دارد!
رجا - «اریک هولدر» وزیر دادگستری آمریکا در حضور جمعی از دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه «نورث وست»، در سخنانی عجیب گفت: دولت حق دارد شهروندان آمریکایی را که موجب تهدید امنیت ملی این کشور شوند، ترور کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد