سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

واگذاری 4شرکت گروه آریا به سه بانک
یک مقام آگاه از ارزشگذاری 4 شرکت واگذار شده به گروه امیرمنصور آریا از سوی سازمان خصوصی سازی و فروش نقد یا واگذاری آنها به سه بانک ملی، صادرات و مسکن خبر داد.
 
دیپلمات سعودی در بنگلادش ترور شد
خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال روز سه شنبه از کشته شدن یک دیپلمات سعودی در سفارت این کشور در شهر داکا در بنگلادش خبر داد.
 
سوال از رئیس‌جمهور به هفته آینده موکول شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت:هفته آینده رییس جمهوری با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به سوال ۷۹ تن از نمایندگان پاسخ می دهد.
 
پول تو جیبی مجلس به دولت برای ۲ ماه
نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود مواد مراعا مانده لایحه حمایت از خانواده را تصویب و تنخواه فروردین و اردیبهشت ماه دولت در سال 91 را تعیین کردند.
 
مصاحبه مهم معاون وزیر ورزش: تجدید انتخابات
معاون حقوقی وزارت ورزش با بیان اینکه وزارت ورزش مجوزی از هیئت دولت برای کفاشیان نخواهد گرفت، گفت: اگر سازمان بازرسی از کفاشیان به قوه قضاییه شکایت کند و پرونده انتخابات را به آنجا ارجاع کند، کار عاقلانه این است که کفاشیان استعفا دهد تا انتخابات تجدید شود.
 
آغاز دور جدید حملات علیه آیت‌الله مصباح
جریان انحراف دستور حمله جدید به آیت الله مصباح یزدی را صادر کرده است. برهمین اساس به رسانه های جریان انحراف دستور داده شده مجموعه مطالبی را علیه آیت الله مصباح یزدی آماده و در فواصلی معین شده انتشار دهند.
 
احداث صدوسی‌و دومین مدرسه اهدایی‌رهبری
یکصد و سی و دومین مدرسه "برکت"، اهدایی مقام معظم رهبری به روستای تپه ماران، احداث شد.
 
عرضه اوراق به‌جای سکه‌های پیش فروش شده
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی با تأکید بر تحویل سکه‌های پیش‌فروش در موعد مقرر گفت: درحال مطالعه طرحی هستیم که به جای تحویل سکه‌های پیش فروش شده به مردم در صورت تمایل اوراق بهادار تحویل دهیم.
 
حکم‌ جدید معاون‌ احمدی‌نژاد برای وزیر خاتمی
دکتر کمال خرازی، رییس پژوهشگاه علوم شناختی با حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهور به عنوان دبیر ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری های شناختی منصوب شد.
 
افشاگری سفیر ایران در اتریش
همزمان با کشیده شدن موضوع ترور دانشمندان هسته ای ایران به نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، 'ابراهیم شیبانی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش نیز با حضور در یک شبکه تلویزیونی اروپایی به افشاگری در خصوص جنایات تروریست ها پرداخت.
پنجعلی: سال های سیاه فوتبال با کفاشیان
کارشناس فوتبال درباره ابقای علی کفاشیان در پست رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
 
دوشنبه سیاه برای فوتبال ایران
انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که ضعیف ترین رئیس تاریخ فدراسیون به ریاست منصوب شد تا روزهای سیاه فوتبال برای چهار سال دیگر با مدیریت کفاشیان و دبیرکلش ادامه یابد.

چرا احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص شرکت نمی کند؟/ هاشمی پاسخ می دهد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من که از طرف ایشان نمی‌توانم بگویم برای چه نمی‌آید. ایشان در تمام این 6، 7 سال دو، سه جلسه آمده است. همان‌گونه که قبلاً گفتم در مجمع یک فضای کاملاً آزاد برای بحث و استدلال وجود دارد. چون رسانه‌ها حضور ندارند و هر کس هر چه می‌خواهد بحث می‌کند، جواب می‌دهند و استدلال می‌آورند، انتقاد می‌کنند و بعد رأی‌گیری می‌کنیم. تفاوتی بین اعضا و سران قوا از این جهت نیست. ایشان جلسات دیگری که دارد، رئیس است و کمی که بحث می‌شود، تصمیم می‌گیرد.

وضعیت مهندسان ربوده شده ایران در سوریه
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه اعلام کرد که پس از تماس‌های متعدد با طرف‌های مختلف روشن شد که مهندسان ایرانی ربوده شده، در سلامت کامل هستند.

آمادگی 1+5 برای از سرگیری مذاکرات با ایران
مسئول سیاست خارجی اروپا از آمادگی کشورهای 1+5 برای از سر گیری مذاکرات هسته‌ای با ایران خبر داد.

برنامه های محرمانه نظامی عربستان
یک رسانه اروپایی امروز در گزارشی از همکاری محرمانه استکهلم و ریاض برای ساخت کارخانه تولید موشکهای ضدتانک در عربستان سعودی پرده برداشت.

آماده باش برای حمله نظامی به سوریه
در حالی که مردم اردن از فقر نسبی رنج می برند و خدمات درمانی به بهانه های مختلف به اردنی ها ارائه نمی شود حضور دهها هزار نفر لیبیایی در اردن سوالاتی را به ذهن متبادر می سازد که شاید پاسخ به این سوالات بتواند معمای حضور مشکوک لیبیایی ها در اردن را آشکار سازد.

مواضع کاخ سفید ناگهان تغییر کرد
شکستهای پیاپی گروههای مسلح مورد حمایت غرب و رژیمهای عربی همسو در برابر ارتش سوریه و همچنین تشدید اختلافات میان مخالفان سوری، نگرانی شدید آمریکا را به دنبال داشته است.

احتمال خانه نشین شدن وزیر ورزش
حجت‌الاسلام ملک‌محمدی با دعوت از مسئولان کشور به خویشتن‌داری، گفت: در صورت تعلیق فوتبال، مجلس قطعا وزیر ورزش را استیضاح و وی را خانه‌نشین خواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد