سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

فرماندارآبادان ازمشارکت 57 درصدی مردم درانتخابات مجلس خبرداد
 
آبادان-معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از مشارکت 57 درصدی مردم آبادان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
 
'بهرام ایلخاص زاده' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تقدیر از حضور گسترده مردم افزود: در سال جاری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جسورتر شده بودند برهمین اساس مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس نهم پاسخ کوبنده‌تر و قاطع‌تری به آنها دادند.
وی گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده درک صحیح آنها از موقعیت کنونی کشور و تحرکات دشمن است
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: ملت ایران یکی از باهوش‌ترین و فهیم‌ترین ملل دنیا محسوب می‌شود به طوری که در برهه‌های مختلف اعم از جنگ نظامی، تهدیدات نرم و حریم‌های اقتصادی با تمام قوا کنار مسئولان قرار می‌گیرند و هدف عقب‌نشینی دشمنان نظام را دنبال می‌کنند.
ایلخاص زاده افزود:نعمت ۱۲ اسفند آنقدر بزرگ است که همت گویندگان و نویسندگان تا سال ها باید صرف ترسیم و تحلیل ابعاد این رویداد باشد.
در حوزه انتخابیه آبادان از مجموع 102 هزارو 552رای صحیح ماخوذه 'جواد سعدون زاده' با کسب 27هزارو 538رای و با احراز 85/26درصد آرا به مجلس نهم راه یافت و 'محمدسعید انصاری' با کسب 24هزارو792رای و 'سیدحسن دهدشتی 'با 24هزارو510رای ،'غلامرضا شرفی '21هزار و 175رای و 'جلیل مختار 'با20هزار و 626رای به مرحله دوم انتخاباه راه یافتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد