سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای استان

فرمانده انتظامی دزفول:
قاتلان, قتل های اخیر در دزفول دستگیر شدند
 
دزفول - فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری قاتلان, دو قتل اخیر که موجب نگرانی مردم این شهرستان شده بود, خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار ' ایرج نادبی زاده' روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل ستاد فرماندهی انتظامی دزفول افزود: در روز نهم اسفند ماه با خبر شدیم موتورسیکلتی در چهارراه صفی آباد , شوش واژگون و راننده فوت شده است.
وی افزود: پس از انتقال جسد آن که سرباز 22 ساله ای به نام ' الف - ن ' بود خانواده وی اظهار داشتند که فرزندشان به قتل رسیده که پس از آن پزشکی قانونی وارد عمل شد و تأیید کرد که سرباز فوت شده نه با واژگونی موتورسیکلت بلکه با تیر گلوله به قتل رسیده است.
سرهنگ نادبی زاده گفت: در پی اظهارنظر پزشکی قانونی و خانواده مقتول، تحقیقات گسترده ای آغاز شد که در پی این تحقیقات مشخص شد شخص قاتل ' ک - م' اهل شیراز می باشد و از دوستان مقتول بوده که با وی مشکلاتی داشته و با تهیه یک قبضه اسلحه جنگی غیرمجاز صبح زود زمانی که هوا هنوز کاملا روشن نشده در محلی خلوت دوستش را به قتل رسانده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی دزفول افزود که با پیگیری و اقدام سریع نیروی انتظامی دزفول محل اختفای فرد مظنون شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردیم که در ابتدا انکار کرده اما پس از 48 ساعت به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ نادبی زاده با اشاره به قتل دیگری که در روزهای اخیر در دزفول اتفاق افتاد گفت: روز نهم اسفند ماه نزدیک ظهر جنازه زنی 36 ساله به نام ن - م در کوی بهاران پیدا شد که علت مرگ وی خفگی اعلام و این موضوع وحشت و نگرانی مردم منطقه را در پی داشت.
وی افزود: در همان ابتدای ماجرا نیروهای انتظامی به چند نفر که ارتباطاتی با این خانواده مقتول داشتند مظنون شدند زیرا ورود قاتل به منزل با اجبار صورت نگرفته و فرد قاتل به راحتی وارد منزل شده بود.
سرهنگ نادبی زاده افزود: در پی تحقیقات پلیسی از مظنون ها ،فرد قاتل که نسبت فامیلی با مقتول دارد به جرم خود اعتراف کرد و گفت که علت قتل سرقت از اموال مقتول بوده است.
فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد که دو قاتل دستگیر شده به همراه پرونده هایشان تحویل مقامات قضایی منطقه شده اند.
سرهنگ پاسدار نادبی زاده با اشاره به شایعات مردم در خصوص یک قتل دیگر گفت: مورد دیگر مربوط به تصادفی بوده که با یک دستگاه تریلی صورت گرفته و منجر به مرگ راننده شده و هیچ گونه عمدی در کار نبوده و گفته ها شایعه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد