سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس در استان

پیام تشکر استاندار خوزستان از حضور مردم در انتخابات
سیاسی  13/12/1390  11:14:22
9012-6514-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در پی حضور گسترده مردم خوزستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان پیامی منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنای خوزستان، در متن این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  خوزستان

سلام و درود پروردگار بر شما که بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده و آرزوی دشمن را با خلق حماسه ماندگار 12 اسفند نقش بر آب نمودید.

حضور پرشور شما در پای صندوق‌های رای چشم جهانیان را خیره و دل دوستان ایران اسلامی را شاد کرد. آنچه را که شما در حماسه 12 اسفند نشان دادید نه قابل وصف است و نه زبان قاصر ما از تشکر و سپاس آن برمی‌آید.

اینجانب خاضعانه پیشانی سپاس بر آستان بندگی پروردگار می‌گذارم و او را به برکت وجود مردمانی که در دلشان عشق به اهل بیت (ع) و امام (ره) و رهبرشان موج می‌زند، سپاس می‌گویم.

الحمدالله رب العالمین که 12 اسفند 90 همچون 22 بهمن و روز قدس در تاریخ این سرزمین کربلایی به ثبت رسید و بار دیگر عظمت ملت مسلمان ایران در پیش روی جهانیان درخشید. امید است نمایندگانی که با رای شما مردم غیور استان به مجلس نهم راه پیدا می‌کنند بتوانند با همت و تلاش مضاعف ضمن سرعت بخشیدن به روند توسعه استانمان امانت‌دار خوبی برای تک‌تک آرای ارزشمند شما باشند. انشاء الله

سید جعفر حجازی

استاندار خوزستان"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد