سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

پیکرپیشکسوت ورزش کشورو همقطارجهان پهلوان تختی در دزفول تشییع شد
دزفول- پیکر ' غلامعلی کبابی' پیشکسوت فوتبال و کشتی ایران وهمقطار و حریف جهان پهلوان تختی روز پنجشنبه طی آیینی در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا پیکر پیشکسوت و پهلوان و مربی کشتی در حالیکه بر دوش ورزشکاران و ورزش دوستان بودابتدا در زمین چمن ورزشگاه شهید مجدیان برده شد تا آخرین بار گرد ورزشگاه دور افتخار زند آنگاه بر روی دوش اقشار مختلف مردم موحد و ورزشدوست دزفول
قرار گرفت و تشییع شد.
در این مراسم که سرپرست فرمانداری، شهردار ، امام جمعه و مسوولین محلی و استانی , ورزشکاران و ورزش دوستان از سراسر کشور حضور داشتند پیکر این اسطوره ورزش دزفول در خیابانهای این شهر تا گلزار شهید آباد تشییع و در قطعه چهار آن به خاک سپرده شد.
'عبدالحمید کاشی' سرپرست اداره ورزش و جوانان دزفول در حاشیه ی این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مرحوم کبابی در شامگاه سه شنبه به علت ایست قلبی ندای حق را لبیک گفت.
کاشی افزود: زنده یاد کبابی هم در کشتی و هم در فوتبال خدمت های فراوانی به ورزشکاران میهن اسلامی کرده و از وی به عنوان تنها پهلوانی که از خوزستان با جهان پهلوان تختی کشتی گرفته است یاد کرد.
وی گفت: این پهلوان نه تنها در میادین و سالن های ورزشی برای دزفول ,خوزستان و کشورافتخار آفرینی کرد بلکه در توسعه فضای ورزشی شهرستان فعالیت داشت بطوریکه بعنوان پیشگام در امر توسعه ورزش دزفول از همان ابتدا در کاشت چمن ورزشگاه های این شهر گام برداشت و تلاش های زیادی را در این زمینه به انجام رساند.
سرپرست اداره ی ورزش و جوانان دزفول, کبابی را سومین مربی تاریخ فوتبال خواند و گفت: بعد از این پهلوان تحولی در فوتبال ایجاد شد.
کاشی اظهار داشت: مراسم ترحیم این پهلوان از ساعت 20 تا 22 امشب در مسجد جامع دزفول برگزار می شود.
آیین تجلیل از کبابی, پیشکسوت بزرگ ورزش به تازگی و در زمان حیاتش نیز با حضور مسوولان جمعی از پیشکسوتان ورزشکارکشوری ,استانی و محلی در دزفول برگزار شد وطی آن از نقش برجسته وی بخاطر ارتقای ورزش و افتخار آفرینی برای منطقه ,استان و کشور قدردانی شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد